Wednesday 13 September 2017

Mu Online


item vlak 'N DW geklee in 'n Personeel van Kundun + 13 in die spel. Die item kan verskillende vlakke wat wissel 0-13 op die globale bedieners en dikwels verdere gang ander bedieners het. Die item sal kleure verander of selfs gloei afhangende van die vlak. Terwyl 'n hoër vlak orde is sterker as 'n laer vlak item, sal dit ook vereis meer krag en ratsheid te gebruik. Voorbeeld: Handves van Balrog 4, Elven boog 2, ens Vlak 0, 1 en 2 items sal nie gloei. Hierdie items verskyn normale, maar 'n paar hoë vlak items het 'n gloed selfs in hierdie toestand, soos die draak Spear. Vlak 3 en 4 items getinte rooi. Hierdie items is eerder algemeen. Vlak 5 en 6 items getinte blou. Sommige swak items te laat val op vlakke 5 en 6. Groter items moet opgegradeer word om hierdie vlakke en buite met juwele. hoewel sommige van bokse kan verkry. Vlak 7 en 8 items gloei effens. Jy kan net verkry een van hierdie deur opgradering, handels - of val van 'n boks (Of enige "Drop" Item, soos 'n ring van Warrior). Vlak 9, 10, en 11 items gloei sterk. Vlak 11 items het gewoonlik 'n geleentheid gloed van wit om hulle te onderskei van vlak 9 en 10 items. Vlak 12 en 13 items gloei soos 9-11, maar dit het 'n vinnige wit flits elke nou en dan. private bedieners Vlak 14 items gloei soos 13 items. Vlak 15 items te omskep in 'n deursigtige rooi voorwerpe (nog, ander spelers sien dit as 14). As die karakter dra 'n volledige stel van dieselfde wapens, sal ekstra effekte word geskenk aan die karakter. 'N Stel met net vlak 10 of hoër items sal maak klein ligte sal vlieg oor die karakter wanneer hy staan ​​stil en gee 'n 5% totale verdediging hupstoot. 'N Stel met vlak 11 of hoër items net lyne van energie sirkel rondom die karakter wat 'n 10% verdediging hupstoot te voeg. Op vlak 12 en 13, sal die lyne 'n aura rondom die karakter geword en sal 'n 15% en / of 20% hupstoot te voeg. item bonusse Items kan lukraak het bonusse aan hulle. Hulle is algemeen bekend as "opsies" regdeur die spel. Hierdie bonusse maak die item sterker. Hierdie bonusse, soortgelyk aan vlak 'n item se verhoog kan word met behulp van 'n juweel van die lewe. Die vlakke wissel in inkremente van 4 (bv. +4, + 8, 12, 16, en 28) op wapens en swaarde, en inkremente van (5, 10, 15, 20, 25, 30) op skilde. Die maksimum bonus op 'n harnas of wapen stuk is 16 (op gereelde MU ONLINE) of 28 (op private bedieners), of 20 (op gereelde MU ONLINE) of 30 (op private bedieners) verdediging koers op 'n skild. Voorbeeld: Handves van Balrog + 4 + 8, Elven boog + 0 + 12 Wapens: Die bonus verhoog skade. Armor: Die bonus verhoog totaal verdediging deur 'n persentasie (Eerder as om 'n konstante waarde), wat kan bewys uiters nuttig te wees. Shields: Die bonus verhoog die verdediging koers, wat die waarskynlikheid van die karakter raak dit getref is deur 'n vyand. Sterkte items Wanneer 'n item het geluk, sal Jewels of Soul 'n ekstra 25% kans op sukses (maak die slaagsyfer 75%) het. By die gebruik van die chaos masjien, sal dit dan 'n kans 75% van die opgradering na 10, en 'n kans om die opgradering 70% tot 11, 12, en 13. As 'n item nie geluk nie, sal dit net 'n kans op sukses met juweel van Soul tot 9, en wanneer die gebruik van die chaos masjien 50%, sal dit net 'n kans opgradering 50% tot 10 en 'n 45 % kans opgradering na 11, 12, en 13. Die belangrikste is in 'n geveg, geluk gee 'n ekstra 5% kans om kritiese skade vir elke geluk item die karakter is tans dra. uitstekende items Baie spesiale en skaars items wat 'n ekstra en kragtige hupstoot kan gee om jou items. 'N uitstekende item sal die kleure van 'n reënboog gloei, en sy teks sal verskyn in 'n fluoresserende groen kleur. 'N uitstekende item sal bykomende eienskappe wat wissel van toenemende totale mana, om die verhoging van algehele skade ly nie. 'N uitstekende item kan ook verhoog in vlak, het 'n geluk opsie, en het 'n bonus opsie, net soos normale items. Uitstekende wapens en armors verskillende bonusse. Hangers gekla met wapens, en ringe word beskou met armors. Voordat normale naam van die item se is die woord "uitstekend." Voorbeeld: Uitstekende Elven boog. Gereelde uitstekende items kan een of twee uitstekende opsies. Die bonusse vir 'n uitstekende wapens is: Uitstekende skade koers + 10% Toename (towery) DMG + vlak / 20 Toename (towery) DMG + 2% Verhoog aanval (towery) versnel 7 Verhoog die lewe na die monster + lewe / 8 Verhoog mana nadat monster + mana / 8 en vir 'n uitstekende wapens skilde: Verdediging suksessyfer + 10% Dink na skade + 5% Skade afname + 4% Skade Dreineer + 4% Verhoog HP + 4% Toename mana + 4% Verhoog Zen ná jag + 40% antieke items Selfs skaarser maak as 'n uitstekende items. Hierdie items het hul verdediging / skade waardes verhoog word bó die vlak van 'n uitstekende items. Antieke items word gekenmerk met teks dieselfde kleur as 'n uitstekende items en 'n blou agtergrond agter die teks. 'N Blou skynsel sal verskyn om die buitekant van hierdie items. Elke stel het 'n ander ou metaal en ontsluit verskillende opsies. Die item dra die voorvoegsel van die toepaslike antieke metaal, byvoorbeeld, Apollo Pad broek of Heras Skull skild. Elke stel het 'n spesifieke metaal, en nie alle stelle kan ou metale het. Saam met dieselfde opsies as 'n uitstekende items, kan ou items Daarbenewens het die volgende opsies "stel" dat slegs toegepas word wanneer jou karakter dra meer as een ou item van dieselfde stel. Die opsies is uniek aan elke stel. Byvoorbeeld, 'n Gaion Storm Kraai stel het die volgende opsies: Ignoreer vyand verdediging 5% Double DMG koers 15% Verhoog vaardigheid DMG 15 Uitstekende DMG koers 15% Verhoog uitstekende DMG 30 Toename towery skade + 10% Verhoog sterkte 30 terwyl 'n Argo Gees Stel het die volgende opsies: Agility + 30 Power + 30 Toename aanval vaardigheid + 25 Double DMG koers 5% Armor Stelle Dit is die wapens stelle wat gebruik word deur die karakters. Die stelle is gemaak van stewels, handskoene, broek, Armor en Helm. The Magic Gladiator kan 'n roer nie dra sodat sy stelle nie Helms sluit dus gee dit karakter klas benadeel. Die harnas n karakter dra bied 'n maklike manier om ervaring 'n karakter se en algehele mag dink. Sommige hoër vlak karakters wat nie in staat om duurder armors bekostig kan verwar word vir 'n lae vlak. Geklee in 'n volledige stel van die wapenrusting waar al die stukke van dieselfde wapens stel gee 'n bonus om verdediging koers gelykstaande aan 10% van die totale verdediging. Die stelle wat 'n Dark Knight kan dra, is (in volgorde van krag vanaf minste tot die meeste) Leer, Brons, skaal, Brass, Plaat, draak en Swart draak, een keer 'n Dark Knight het die klas verandering soeke voltooi 'n Blade Knight geword, hy is in staat om nuwe stelle wapens soos Dark Phoenix, groot draak, draak ridder en Ashcrow dra. Donker Wizards in staat is om die Pad, been, Sphinx en Legendariese stelle dra. Sodra hulle geword Soul Masters kan hulle ook dra die Grand Soul, Dark Soul en gif Mist stelle. Elwe kan die wingerdstok Silk, Wind, Gees en Guardian stelle dra. Sodra hulle geword Muse Elwe kan hulle ook dra die Goddelike, Rooi Gees en Sylpid Ray armors. Magic Gladiator is 'n spesiale klas wat enige van die Dark Knight en Donker Wizard stelle kan dra. Maar hulle kan nie enige van die Blade Knight of Soul Master stelle of Black Dragon stel die DK se dra. Aangesien hulle die volledige stel nie kan hê as gevolg van die onvermoë om 'n valhelm dra, het hulle nie enige bonusse in verdediging of verdediging Tempo kry. Om te vergoed vir dit wat hulle kry hul eie stelle wat ander klasse nie kan dra. Dit is bekend as die Storm Kraai, Thunder Hawk, orkaan, Volcano en Valiant. Soos die Magic Gladiator, kan die Dark Lord ook dra 'n paar van die Dark Knight wapens: die leer, brons en skaal sit, op sekere private bedieners kan ook dra Donker Wizard wapens: Pad Stel, been Stel, Sphinx Stel, Legendariese Stel. Tog is dit ook gegee hul eie unieke stel. Dit is aangewys as die Lig Plaat, Adamantine, Dark Steel, Donker Heer, sonlig en Groot Kampioen. Swaarde is óf een hand of twee-handed. Hulle kom met 'n verskeidenheid van vaardighede insluitend Uppercut, val streep, Lunge, Cyclone en verpletterend. Swaarde is bruikbare deur Dark Knights en Magic Gladiators, altough sommige het geen klas beperking (soos die Blade). Byle soos swaarde, maar hulle is sterker en val stadiger. Hulle is gewoonlik twee-handed. Die sterkste byl n Dark Knight kan gebruik is die Chaos Dragon Byl. Dit is die sterkste wapen vir Dark Knights, hoewel hulle beter wapens te kry wanneer besig Blade Knights. Elwe het Elf asse. stomp wapens Dit is swaar en sterk, aan bene vermorsel, maar is baie stadig. Hulle is hoofsaaklik gebruik word deur Dark Knights, maar die basiese Mace kan gebruik word deur elwe en gaan gewoonlik gepaard met 'n Element skild. Boë en kruisboog kan slegs toegerus met Elwe. Die boog moet in die linkerkantse toerusting slot geplaas, terwyl die pyle in die regterkantste een geplaas moet word. As 'n Elf loop uit van 'n pyl, sal sy in staat is om aan te val nie. Alle boë kan die Drie Shot vaardigheid te hê. Kruisboog, soos met die boog, kan slegs toegerus met elwe. Dit is soortgelyk aan buig. Die ammunisie tipe wat hulle nodig het is boute. Dit kan ook saam met die Drie Shot vaardigheid. Die kruisboog moet gaan in die regterkantste slot en die boute in die linkerkantse slot. Spears en maai Dit is 'n kragtige twee-handed wapens wat gewoonlik krag en spoed te kombineer. Hulle is baie gewild, en gewoonlik vereis dat minder krag en meer behendigheid. Elwe kan ook hierdie gebruik, maar hulle sal nie baie sterk met hulle wees. Slegs met wapens van hierdie klas toegerus kan jy gebruik maak van die spietsen vaardigheid. Jy kan jou vertel of 'n wapen is 'n spies of nie (en dus deurboor-versoenbaar) deur te kyk na hoe jou karakter die besit van die wapen. As die karakter hou die wapen skuins, dit is 'n spies. Die personeel in Mu is nie baie sterk vir fisiese aanvalle, maar in plaas daarvan verhoog die krag van die gooi uitspel. Dit kan slegs toegerus met Donker Wizards en Magic Gladiators. Sommige Shields kan gebruik word deur enige karakter klas, hoewel die meeste spesifiek ontwerp is vir slegs een klas. Die Grand Soul Shield, byvoorbeeld, is die beste skild wat 'n donker Wizard kan dra en word gedra met 'n een-handed personeel. Daar is ook elf-spesifieke skilde wat gedra met 'n Elven Byl of Elemental Mace. Die enigste vaardigheid wat hulle kan kom met geen skild aanval is die verdedig vaardigheid. Hierdie wapens kan slegs uitgeoefen deur Donker Here. Hulle is geneig om meer inherente spoed as die meeste een hand wapens en verhoog die skade van 'n troeteldier se. Reuse-monster aangeval in die lug. Wings bied 'n kragtige toename in skade en afname in skade ontvang vir 'n karakter, en laat jou ook toe om te sê dat 'n karakter is verby vlak 180. vlerke toelaat dat 'n karakter te hang oor die grond in plaas van loop, en is vinniger as loop of hardloop . Hulle het dalk opsies verbonde, soos outomatiese HP Recovery het, en hulle ingang toelaat ook in Icarus. Om eerste fase vlerke gebruik, moet die karakter vlak 180 of hoër wees. Tweede fase vlerke benodig 'n minimum van vlak 215 (220 in MU Filippyne), wat hulle voorbehou om die mees toegewyde spelers. Met die begin van die 3de seisoen, is 3 Fase Wings geïmplementeer. Hulle benodig vlak 400 ten einde toegerus. Hulle vervaardig word in die chaos masjien, en elke klas het sy eie soort vlerke: Satan / duiwel Wings (vir Dark Knights Magic Gladiators) Hemel Wings (vir Dark Wizards Magic Gladiators) Fee / Elven Wings (vir Elwe) Draak vlerke (vir Blade Knights) Soul Wings (vir Soul Masters) Gees Wings (vir Muse Elwe) Duisternis Wings (vir Magic Gladiators) Kaap die Dark Lord (vir Dark Lords) Vlerke van Storm (vir Blade Meesters) Vlerke van Vortex (vir Grand Masters) Wings of Illusion (vir High Elves) Wings of Doom (vir tweegeveg Meesters) Mantel van Here (vir Here Emperors) Ringe en hangertjies Hierdie items te verskaf weerstand teen sekere status-effekte, maar kan ook 'n HP herstel, mana toename en AG (stamina) verhoog deur opsies. Ringe en Halskettingen / Hangers is nie stapel baar wanneer dit kom by basiese weerstand, so as 'n karakter dra twee of meer van dieselfde soort, slegs die hoogste vlak sal een word getel. Maar enige opsies soos herstel koers en 'n uitstekende opsies is stapel. Hangers - Hierdie items te beskerm jou karakter teen sekere elemente wat uit monster aanval. 'N karakter kan slegs een hangertjie dra op 'n slag. Uitstekende hangertjies kan een of meer wapen-tipe opsies. Ringe - Daar is drie tipes van ringe - gereelde ringe, wat werk net soos hangertjies, Transformasie ringe en ringe van Wizard. Transformasie Rings transformeer jou karakter in 'n monster, en dit lyk asof jy presies dieselfde as wat hulle doen (insluitend die aanvallende animasies), net jou naam nog vertoon oor jou kop. Die Ring van Wizard is 'n spesiale druppel gekry tydens Wit Wizard Invasions, wat skade en aanval spoed, net een kan deur 'n karakter in 'n tyd gedra verhoog, en kan nie herstel word nie. 'N Karakter kan twee ringe dra op 'n slag. Uitstekende ringe mag een of meer wapens-tipe opsies. Guardian Items Jy kan voogde toerus om jou karakter 'n hupstoot te gee tydens die geveg. Maar hulle is nie goedkoop en hulle besteebare items. Hulle het 255 HP wanneer hulle opgetel, en neem skade sal hul gesondheid waardes te verlaag, hoewel die bedrag van die skade wat hulle ontvang, hang af van jou karakter se verdediging. Angel - Verhoog jou maksimum HP deur 50 punte. Absorbeer 20% skade ontvang. Imp - verhoog jou aanval met 30%. Jou karakter verloor 3 HP elke keer as jy 'n treffer te teken. Uniria - Verhoog jou verdediging koers met 30% (jy dodge aanvalle makliker), en maak ook jy beweeg teen dieselfde spoed sal jy toe hardloop. Dit is 'n berg-eenheid, sodat jy die Deurboor vaardigheid kan gebruik terwyl hy op dit, maar jy kan Atlans of Icarus nie ingaan terwyl die ry nie. Dinorant - Geskep deur in die chaos masjien (met behulp van 10 Unirias en een juweel van Chaos), die Dinorant is soos 'n kombinasie van die ander drie voog items; dit laat die draer te hardloop teen dieselfde spoed as 'n uniria en gebruik die Deurboor vaardigheid, absorbeer skade soos 'n engel (Dit absorbeer slegs 10% in plaas van 20% en verhoog nie HP) en verhoog skade toegedeel soos 'n Imp ( 'n toename van slegs 15%, in vergelyking met die 30% van 'n imp). Dit kan ekstra opsies, soos ekstra aanval spoed, meer skade opname en AG toename het. Dit kan ook die karakter te Icarus intrek, soos 'n alternatief vir vlerke. Dit kom met 'n DK-eksklusiewe Raid vaardigheid, die enigste gewissel vaardigheid n DK kan gebruik. Fenrir (Swart, Blou of rooi) - Dit troeteldier kan gebruik word deur alle klasse, die minimum vlak te gebruik is dit vlak 300. Die bloues het 'n verdedigende krag, die swart mense het die vermoë beskik om die skade te verhoog, terwyl die rooi hiervan is die normale, het hulle almal het 'n spesiale vermoë wat gebruik word om byna al die monsters te tref in die skerm, maar het 'n vertraging elke herhalend tyd. Een gebruik Items Rol van Town Portal - Die gebruik van hierdie item wat jy sal terug gestuur word om die kaart se verstek veilige sone. 'N alternatief vir buiging vir lae vlak karakters en misdadigers. Genesing Drankjes - Dit sal jou HP herstel. Mana Drankjes - Dit sal jou LP herstel. Wanneer jou LP uitput, is een doepa outomaties gebruik. Teenmiddels - Dit sal die uitwerking van gif genees, 'n nuttige item te hê wanneer jou HP is laag. SD Potion - Die nuutste tipe doepa wat met Season 2. gekom Dit word gebruik om SD herstel. Doepa van Soul - het baie gevolge, soos die verhoging van aanval spoed, toenemende weerstand van verligting en ys, onder andere. Ale - verhoog jou aanval spoed met 20 vir die volgende oomblik. Jou karakter sal 'n tint van rooi het. Arrows - Ammo vir boë. Een pyl item kan tot 255 pyle bevat. Boute - Ammo vir Kruisbogen. Een crossbolt item kan bevat tot 255 boute. Fruit - Dit is gemaak in die chaos masjien met 'n juweel van die skepping en 'n juweel van chaos. Daar is 'n tipe van vrugte vir elke karakter stat (krag, ratsheid, Vitality, energie of bevel) en wanneer dit gebruik die vrugte sal óf toename of die toepaslike statistiek te verminder met tussen 1 en 3 punte. Dit is egter die hoeveelheid stat punte wat 'n karakter kan verdien uit die eet van vrugte beperk (maar dit verhoog met vlak). Dit is die tweede duurste, skaars en nuttige items op MU. Daar is 5 verskillende juwele, elkeen met sy eie gebruik. Volgens die storie, elkeen van die juwele is 'n fragment van die verseëling klip wat Kundun gehou voordat dit gebreek. Juweel van Chaos - Dit kan jy kombineer met behulp van die chaos masjien en is die mees algemene. Die kombinasie van die chaos met seën en Soul opgraderings jou items te 10, 11, 12 en 13, maar as misluk, sal jy jou item te verloor. Dit word gebruik as 'n vorm van valuta. (Sien Chaos masjien vir meer besonderhede) Juweel van Seën - Kan jy jou items op te gradeer tot 6. Sy kans om suksesvol is 100%. Dit is ook 'n vorm van valuta in Mu. Die juweel van Seën word ook gebruik om fenrirs genees. Juweel van Soul - Kan jy jou items op te gradeer tot 9. Dit kan ook opgradeer 0 items, maar in teenstelling met Seën, sal hierdie juweel slegs 50% van die tyd werk. As die item geluk, die kans verhoog tot 75%. As dit nie werk nie, maar vlak die item se mag daal met 1 vlak of indien die item is 7 of 8 dit sal teruggestuur word aan 0. Dit word gebruik as 'n vorm van valuta sowel. Jewel of Life - Dit juweel verhoog opsie 'n item se deur 1-vlak. Dit is die enigste manier om 'n item te maak 'n 16 (globale) opsie of 28 (private bedieners) of 'n skild 'n 20 (globale) of 35 opsie (private bedieners). Dit het 'n 50% kans op sukses, ongeag geluk, en as dit nie werk nie, sal jou item sy opsie verloor. Juweel van die skepping - Kombinasie van 'n juweel van die skepping met 'n juweel van Chaos kan 'n vrug te skep. Hierdie vrugte, as dit geëet word, sal óf hupstoot of een van jou statistiek te verminder deur 1-3 punte. Dit gebruik om die skaarsste juweel in Mu tot die chaos Castle gebeurtenis begin, waar dit 'n algemene wen prys wees. Juweel van Guardian - Die Juweel van Guardian gebruik tydens die Castle Siege te lewe klippe te skep en vir Mix van die Here. Juweel van Harmony - Die nuutste tipe juweel wat met Seisoen 2. Dit word gebruik om items te versterk het. Dit is skaars items gedaal slegs deur Golden Bendes (monster s). Om 'n boks oop te maak en uit te vind wat is binne-in dit, moet dit gedaal van voorraad die speler se op die grond. Dit kan Zen daal, 'n goeie gereelde item (+ 4 / + 5 + opsie en miskien + geluk), 'n uitstekende item, of niks. Die bokse tans geïmplementeer is Boxes van geluk, die Hemel (slegs private bedieners), en Kundun. 'N boks van Kundun sal 'n vlak wat daarmee gepaard gaan, wat wissel 1-5, wat die loon bepaal het. Bokse volgens skare en plek: Box van geluk - Golden Budge draak (Lorencia, Devias en Noria) Box van Kundun 1 - Golden Kabouter (Lorencia en Noria) Box van Kundun 2 - Taikon (kom met Golden soldate in Devias) Box van Kundun 3 - Golden Dragon (Lorencia, Devias, en Noria) Box van Kundun 4 - Golden Lizard King (kom met Golden Vepars in Atlans) Box van Kundun 5 - Golden Tantallos (kom met Golden Yster Wheels in Tarkan) ander voorwerpe Teken van Here - sols is stapel tot 255 stukke om 'n stel te vorm. Dit word gebruik om deel te neem in 'n Kasteel beleg Sjokolade Box (pienk, rooi of blou) - Randomly druppels Zen, 'n juweel, 'n opgegradeerde item of 'n uitstekende item Box van rooi / groen / Blue Ribbon - Randomly druppels Zen, 'n juweel, 'n opgegradeerde item of 'n uitstekende item Ster van Heilige Birth - Randomly druppels Zen, 'n juweel of 'n opgegradeerde item Hart van Liefde - Randomly druppels Zen, 'n juweel of 'n opgegradeerde item Klapper - Randomly druppels Zen, 'n juweel, 'n opgegradeerde item of 'n uitstekende item Gold / Silver medalje - Randomly druppels Zen, 'n juweel of 'n opgegradeerde item MU Online is 'n 3D Middeleeuse fantasie MMORPG, vervaardig deur Webzen. 'n Koreaanse spel maatskappy. Spel 3D% 3D "/% Edit Soos met baie MMORPGs jy 'n karakter kies en veg monsters om ondervinding op te doen. MU word bevolk deur 'n groot verskeidenheid van monsters, vanaf eenvoudige wette byvoorbeeld kabouters om skrikwekkend kinders soos die Gorgon of Kundun. Elke monster-tipe is uniek, het verskillende kuit punte. en druppels verskillende items. Vir meer inligting oor monster tipes en beskrywings, verwys na die Amptelike Global webblad. Misdadigers en helde Buite 'n tweegeveg. PvP gevegte is moontlik, maar ontmoedig. Wanneer 'n speler val 'n ander, is 'n self-verdediging stelsel geaktiveer word, waarin die aangeval speler die aggressor binne 'n tydsbeperking kan doodmaak. Selfverdediging is ook geaktiveer word wanneer 'n speler val 'n Elf se gedagvaar wesens. As een speler neem 'n ander sonder Selfverdediging aktiewe, moet hy / sy 'n Misdadiger. meer algemeen in die spel bekend as "Speler Killer" of PK. Misdadigers het nadele tydens spel, afhangende van sy Outlaw vlak. Om Outlaw status skoon te maak, moet die karakter 'n beduidende hoeveelheid tyd om te wag sonder moord ander spelers. Die wag kan verkort word deur die doodmaak van groot aantal monsters, wat oor die algemeen in een van die bedieners wat PvP aanvalle nie toelaat gedoen word, om te verhoed dat 'n aanval deur 'n ander persoon. Die hoeveelheid tyd wat verminder van die skelm boete gelyk aan vlak die monster in sekondes, en afhangende van die aantal monsters dood, kan die straf tyd dramaties wees afgeneem. Ridder: 'n held is 'n karakter wat drie of meer 2 Stage Outlaws het vermoor sedert meld by die rekening. Die Helde het 'n 1/32 kans val items by die dood en sal minder ervaring verloor toe vermoor deur 'n skare. Die held status goedkeuring in 'n uur, maar die timer terug na elke PK vermoor is herstel na 'n uur. Om 'n held te word, moet jy drie 2de fase Outlaws doodmaak sonder dat hulle jou tref. As selfverdediging aktiveer, maak die doodmaak tel nie 'n held. Let daarop dat die kans laat val 'n item op die dood is net van toepassing wanneer vermoor deur 'n monster, 'n wag, 'n held of 'n meer algemeen. Ook, sal items wat nie kan gegooi word op die vloer, soos vlerke, items 5 of hoër en 'n uitstekende items nooit te laat val op die dood. karakter Statistiek Elke karakter het vier basiese statistiek: krag, ratsheid, Vitality en Energie. Wanneer jy kry genoeg ervaring punte en vlak op, kan jy 5 punte vrylik versprei onder hierdie statistieke. Magic Gladiator en Dark Lord karakters kry 7 punte in plaas van 5. Wanneer 'n karakter vlak 220 bereik, hey op 'n spesiale soeke kan neem sodat elke vlak voor hom 6 punte in plaas sal kry van 5, benewens, vir elke vlak geslaag van vlak 220, sal hy 1 punt ontvang, sodat daar geen vermorsing. Krag - Dit is 'n karakter se fisiese krag. Hoe meer belê in hierdie stat, hoe meer skade toegedeel wanneer stakende met 'n nabygeveg wapen en hoe minder kans van die vermiste 'n vyand. Hoër krag kan 'n karakter om sterker wapens en wapens toe te rus. Agility - Dit meet behendigheid n karakter se. Behendigheid verhoog slaan akkuraatheid 'n karakter se aanval spoed, verdediging en ontduik koers (in die spel as verdediging koers bekend). Terwyl Krag bepaal nabygeveg skade, Agility bepaal skade as gevolg van 'n boog of kruisboog. Sommige wapens en toerusting vereis groot getalle Agility punte, en elke stukkie van elf wapens vereis 'n paar. Vitality - Dit is taaiheid n karakter se. Vitality gee 'n karakter ekstra HP sodat dit meer skade treffers kan oorleef. Energie - Dit is die vermoë van 'n karakter se vaardighede en uitspel gebruik. Donker Wizards en Energie Elwe moet groot hoeveelhede energie om nuwe spel te leer, terwyl donker ridders hoofsaaklik vereis om hul wapen vaardighede meer dikwels gebruik. Belegging punte in energie toeneem maksimum mana, mana herlaai koers en "AG" sowel as die verhoging van die skade wat 'n vaardigheid nie. Opdrag - Dit is 'n spesiale stat dat slegs Donker Here het. Dit meet die vermoë Dark Lord het die troeteldiere van die natuur te hanteer. Deur die verhoging van opdrag, kan 'n Dark Lord nuwe uitspel leer (afgesien van Fireburst, wat net energie vereis, en Force, die spel gegee om nuwe DL se). 'N Donker Here dat baie van die opdrag aan die orde kan ook hou die maksimum kapasiteit van 80 gilde lede as hy 'n Gilde Meester. Gaste - Soos byna elke ander massiewe multiplayer online game mu aanlyn het gaste. Maar dit is heel anders as ander, aangesien die meeste van die items vir die soeke is maklik gevind en dus nie veel van 'n uitdaging. Na voltooiing van dit wat jy sal beloon word met 'n hoër klas, afhangende van jou vlak en tipe klas. Jy moet 'n sekere vlak met betrekking tot jou klas om die soeke begin het. Mu aanlyn is egter nogal uitdagend en neem 'n lang tyd om te vlak, maar dit is een van die mees kragtige spel wat daar is. NPC - NPC - nie-speler-karakters. Mu is gelaai met NPC se. Hulle is baie belangrik in die game, as hulle staan ​​vir verskeie winkels verkoop wapens, gesondheid, wapens, ens Een ding wat mu het dat ander speletjies ontbreek is die verskeidenheid in NPC se. Dit het baie digitale GMO met ander as net die verkoop van veg toerusting take. Een groot fout is dat die NPC nie die vermoë om te beweeg van plek tot plek wat 'n groot moontlikheid dat die spel van sy hoë standaarde verwaarloos het. Game Wêreld 3D% 3D "/% Edit Een van die stede vir die handel en sosialisering. Daar is baie kaarte in hierdie wedstryd. Die begin kaarte is Noria, waar elwe begin, Elbeland, waar summoners begin, en Lorencia, waar al die ander klasse begin. Opeenvolgende kaarte te hou sterker vyande, en daar vlak beperkings op elke kaart om te verhoed dat swakker spelers toegang tot die moeiliker kaarte. Karakter klasse 3D% 3D "/% Edit Aan die begin van die spel die spelers kan kies tussen vier verskillende karakter klasse. Elke klas het sy spesifieke magte en items, maak geen klas werklik "beter" as die ander, en al vier is tipies gebruik om hul volle omvang toe saam gegroepeer. Soos elke karakter vlakke up, kan hulle transformeer in sterker klasse. Elke progressiewe klas verandering toekennings toegang tot nuwe uitspel, vaardighede, wapens en vlerke asook 'n gepaardgaande verandering in voorkoms. Later in die spel, kan die speler spesiale karakters slegs toeganklik vir spelers wat sekere vlakke bereik te skep. Sekere kaarte het spesiale monsters wat ander doen nie en hierdie monsters het 'n spesiale druppels soos boks kundun en nog baie meer. Uitstekende wapens sowel as wapens is 'n baie hoë aansien in die sterker kaarte. Die sterkste monsters is bekend te wees in Kanturu 3 maar Kundun is die belangrikste en moeilikste monster. Die sterkste items drop van hom. The Dark Knight (Dark Knight - & gt; Blade Knight - & gt; Blade Master) is die mees gewilde karakter, waarskynlik as gevolg van sy fokus op suiwer fisiese gevegte. Donker Knights het natuurlik 'n hoë HP. groot wapens, en die beste wapens. Dit maak hulle goed toegerus is om die primêre aanvaller in 'n party wees. Na voltooiing van quests die spel se die Dark Knights is Blade Knights. en dan Meesters Blade. 'N lem Knight ry 'n unilia buffel. veg 'n Magic Gladiator. in Devias 3. Die Donker Wizard (Donker Wizard - & gt; Soul Master - & gt; Grand Master) spesialiseer in offensief magie en kan doodmaak van 'n afstand. Hoewel in staat om 'n paar wapens vir Dark Knights hanteer, die Donker Wizard se swak wapens en 'n lae fisiese skade maak dit onprakties. In plaas daarvan, het hulle swaai magiese personeel, wat die aanval krag van hul spel te verbeter. Donker Wizards geword Soul Masters en dan Grand Masters na die eerste en tweede gaste, onderskeidelik. Die Fairy Elf (Elf - & gt; Muse Elf - & gt; Hoë Elf) spesialiseer in 'n lang-gevegte en verdedigende of offensief magie, kan ook dagvaarding te skep. As gevolg van die gebrek aan sinergie tussen hul gevegte en magiese vaardighede, het hulle ontwikkel met verloop van tyd in twee afsonderlike speel style. Die Agility Elf (AE) fokus op beweeglikheid en krag om die sterkste boë en kruisboog te gebruik en veroorsaak groot hoeveelhede van die skade. Die Energie Elf (EE) fokus op die Energie stat, wat hulle toelaat om monster dagvaarding en verdedigende spel gebruik. Elwe word Muse elwe en High elwe na die elk van die gaste. Elwe egter is die minste opgegradeer klas sowel. Terwyl BK se SM en DL se voortdurend opgegradeer en het nuwe vaardighede vir Elwe is agtergelaat, wat hulle die swakste klas maak. The Magic Gladiator (Magic Gladiator - & gt; tweegeveg Meester) is 'n kombinasie van die DK en DW, en ontsluit kan word as 'n nuwe klas wanneer jou karakter vlak 220. Hy kan 'n roer nie dra bereik, en het vier stelle van die klas spesifieke wapens hoewel hy ook kan dra baie van die DK en DW wapens. The Magic Gladiator kan hardloop sonder die noodsaaklikheid van 5 stewels, en swem vinniger sonder die noodsaaklikheid van 5 handskoene. MGs ontvang 7 stat punte per vlak, in teenstelling met die 5 opgedoen deur die drie basiese klasse. Magic Gladiators het net een klas verandering aan tweegeveg Meesters. Soos Elfs, is MG se nie voortdurend opgegradeer, en het 'n lae sinergie tussen die magie en sterkte, sodat die meeste spelers gebruik Krag gebaseer MG of Energy gebaseer MG. Die Dark Lord (Dark Lord - & gt; Here Keiser) geskep kan word wanneer jou karakter bereik vlak 250. A Dark Lord doen hoë fisiese en magiese skade, en kan troeteldiere te beheer. Donker Here ontvang ook 7 stat punte per vlak, en het die vermoë om vinniger te swem / hardloop sonder die noodsaaklikheid van 5 stewels en 5 handskoene. Donker Here het ook net een klas verandering aan Here Keiser. Die Assault (Summoner - & gt; bloedige Summoner - & gt; Dimension Master) geskep kan word as 'n vertrekpunt karakter. Sy is bekend in die seisoen 3. Die Assault het 'n kragtige nuwe uitspel: "Slaap", "Chain Weerlig". Tog kan sy 'n paar van die DW se vaardighede te gebruik, ook. Soos die naam sê, het sy haar eie dagvaarding: Sahamutt, Neil. Dit kan hulle opgegradeer tot 13. Die vroulike karakter het 'n sterk nuwe stelle - elkeen maak haar hare lyk anders elke keer. Spel en Vaardighede 3D% 3D "/% Edit Soos die meeste RPG speletjies, kan karakters in MU baie verskillende soorte magie en spesiale vermoëns te gebruik. Elke karakter het sy eie stel uitspel en 'n paar wapens kan betower om die karakter met 'n spesifieke spel bied. Giet 'n spel kos LP (mana. Of magie punt) en soms AG. Items 3D% 3D "/% Edit Die beskikbaarheid van verskillende soorte items op MU word beskou as die mees interessante kenmerk van die spel. Behalwe die normale item verskeidenheid, kan items spesiale bonusse wat byna lukraak toegewys bevat. Die skep van 'n 'perfekte' (soos in maksimum gelyk) item in die spel is byna onmoontlik. Sedert items so anders kan wees, is dit redelik algemeen om jou eie persoonlike stel van wapens. item Vlak Die item kan verskillende vlakke wat wissel 0-13 op die globale bedieners en dikwels verdere gang ander bedieners het. Die item sal kleure verander of selfs gloei afhangende van die vlak. Terwyl 'n hoër vlak orde is sterker as 'n laer vlak item, sal dit ook vereis meer krag en ratsheid te gebruik. As die karakter dra 'n volledige stel van dieselfde wapens, sal ekstra effekte word geskenk aan die karakter. 'N Stel met net vlak 10 of hoër items sal maak klein ligte sal vlieg oor die karakter wanneer hy staan ​​stil en gee 'n 5% totale verdediging hupstoot. 'N Stel met vlak 11 of hoër items net lyne van energie sirkel rondom die karakter wat 'n 10% verdediging hupstoot te voeg. Op vlak 12 en 13, sal die lyne 'n aura rondom die karakter geword en sal 'n 15% en / of 20% hupstoot te voeg. item Bonusse Items kan lukraak het bonusse aan hulle. Hulle is algemeen bekend as "opsies" regdeur die spel. Hierdie bonusse maak die item sterker. Hierdie bonusse, soortgelyk aan vlak 'n item se verhoog kan word met behulp van 'n juweel van die lewe. A SM geklee in 'n Personeel van Kundun + 13 in die spel.

No comments:

Post a Comment