Saturday 28 October 2017

Forex Strategieë Bollinger Bands


BOLLINGER BANDS Bollinger Bands Trend Indicators Bollinger Bands is 'n aanduiding forex gebaseer op tegniese ontleding. Hierdie aanwyser deur John Bollinger ontdek in die 1980's en dan het term handel gekenmerk deur hom in 2011. In die wêreldhandel in hierdie laaste dekade. Bollinger Bands. en ander forex aanwysers gebruik kan word om die relatiewe prys van die vorige handel meet. Bollinger Bands aanwyser Bollinger Bands bestaan ​​uit: • 'n N-tydperk bewegende gemiddelde (MA) • 'n boonste band by K keer 'n N-tydperk standaardafwyking bokant die bewegende gemiddelde (MA + Kσ) • 'n laer band by K keer 'n N-tydperk standaardafwyking onder die bewegende gemiddelde (MA - Kσ) Tipiese waardes vir N en K is 20 en 2, onderskeidelik. Die standaard keuse vir die gemiddelde is 'n simplemoving gemiddelde, maar ander tipes gemiddeldes kan in diens geneem word as dit nodig is. Eksponensiële beweeg gemiddeldes is 'n algemene n tweede keuse. Gewoonlik is die dieselfde tydperk word gebruik vir beide die middel-band en die berekening van standaardafwyking. Doel van Bollinger Bands Indicators Die doel van Bollinger Bands is 'n relatiewe definisie van 'n hoë en 'n lae voorsien. Per definisie, pryse is hoog op die boonste band en laag op die laer band. Hierdie definisie kan help met streng patroonherkenning en het groot waarde in vergelyking prys aksie om die optrede van aanwysers om te kom op sistematiese handel besluite. Doeltreffendheid van Trend Indicators Bollinger Bands Verskeie studies van die effektiwiteit van die Bollinger Band strategie gedoen is met gemengde welslae. In 2007 Lento et Al. gepubliseer 'n analise met behulp van verskeie formate (verskillende bewegende gemiddelde tydskale en standaardafwyking wissel) en markte (bv Dow Jones en Forex). Ontleding van die ambagte, wat oor 'n dekade vanaf 1995 en verder, het geen bewyse van volgehoue ​​prestasie oor die standaard 8220; koop en hold8221; benadering. Die skrywers het egter bevind dat 'n eenvoudige ommekeer van die strategie (8220; Contra Bollinger Band8221;) positiewe opbrengste in 'n verskeidenheid van markte geproduseer. Soortgelyke resultate is gevind in 'n ander studie, wat die gevolgtrekking gekom dat Bollinger Band handel strategieë doeltreffend kan wees in die Chinese mark, wat verklaar: 8220; slotte, vind ons beduidende positiewe opbrengste op buy ambagte wat gegenereer word deur die Contra-weergawe van die bewegende gemiddelde crossover reël, die kanaal tempo reël, en die Bollinger Band handel reël, nadat rekeningkunde vir transaksiekostes van 0.50 percent.8221; [7] (Deur 8220, die Contra version8221 ;, dit beteken koop wanneer die konvensionele reël mandate verkoop, en omgekeerd.) In 'n onlangse studie ondersoek die toepassing van Bollinger Band handel strategieë gekombineer met die ADX vir aandelemark indekse met soortgelyke resultate. 'N papier vanaf 2008 gebruik Bollinger Bands in die voorspel van die opbrengskromme. Maatskappye soos Forbes dui daarop dat die gebruik van Bollinger Bands is 'n eenvoudige en dikwels 'n doeltreffende strategie, maar keerverliesopdragte moet gebruik word om verliese uit die mark druk te versag. Dis vir Bollinger Bands, vir verdere inligting gaan na Wikipedia Bollinger Bands Strategie Vir my, Bollinger Bands is my gunsteling Trend Indicators. Ek gebruik altyd dat Indicators kombineer met MACD tot aksie oor Forex Chart neem. Net soos hierdie grafiek, wanneer die Bollingers wys lomp tendens en MACD show steeds op lomp gebied, ek dink ons ​​moet bly op VERKOOP opsie om op te tree. So, wag totdat die kers die boonste vlak bereik en neem VERKOOP aksie. Goed, dat my resensie vir Bollinger Bands. Asseblief word wys terwyl jy jou op te tree. Daarom hou ons nooit Absolutly weet oor die volgende kers. Re: Beter Bollinger Bands. Vorige kwessie - verstaan, is daar verskeie ander aanwysers ONDER die grafiek wat dieselfde werk doen. Die enigste ander vraag wat ek het is kan die aanwyser aangepas sodat dit sluit in 'n "verskuiwing" fasiliteit terwyl so in lewende handel dit makliker te visueel te identifiseer? As dit die sein deel van die aanwyser raak dan is ek gelukkig, want dit bly soos dit tans. twee aanwysers met verskillende instellings so wys wanneer 'n tendens - Ek het hierdie illustrasie van wat ek noem die Predictor Bolling Band gepos. Dit is die MRTOOLS gepos aanwyser Beter BB (NRP). Hulle is ver, ver beter as bewegende gemiddeldes vir visuele hulpmiddels. Dit forex strategie is in teenstelling met die meeste van die forex strategieë wat jy ooit teëgekom het! Kyk na 'n paar van die ambagte hierdie forex strategie produseer Ek gaan nie om te delf in die besonderhede van hierdie strategie hier as wat jy kan aflaai van die hele forex strategie vir gratis! So, hoe kan jy jou hande op hierdie forex strategie vir gratis? Wel dit is eenvoudig! Eenvoudig betrek op my site! So "Soos" die webwerf via die Facebook banier op die regterkant van die bladsy, of "soos" die webwerf via die vertikale deel bar aan die linkerkant van die bladsy! Dit is al wat! Dan al wat jy hoef te doen is 'n opmerking of vraag oor enige een van my poste op hierdie site. So jy kan kliek op enige van my poste en begin 'n gesprek met my oor daardie pos of net eenvoudig los 'n kommentaar. Sodra jy los die kommentaar na Facebook "hou" enige een van my bladsye of my site, dan sal jy instruksies oor waar jy my Bollinger Band Forex Trading System heeltemal gratis kan aflaai te kry! So om op te som, hier is hoe jy my Bollinger Band Forex Trading System kan aflaai absoluut gratis: 1.) "Soos" die webwerf via die Facebook banier op die regterkant van die bladsy, of "soos" die webwerf via die vertikale deel bar aan die linkerkant van die bladsy! 2.) Klik op enige van my poste en begin 'n gesprek met my oor daardie pos of net eenvoudig 'n reaksie agterlaat. Dit is al wat! ... En jy sal aflaai instruksies dadelik! Maak hierdie super winsgewende forex strategie deel van die forex strategieë wat jy handel dryf, in 'n kortsluiting tydperk in meer wins te bring!

No comments:

Post a Comment