Friday 6 October 2017

Naked Trades (Geen Stop Verliese )


Naked Trades (geen stop verliese) Naked Trades (geen stop verliese) Hallo almal, Ek het 'n handel styl wat ek wou met jou te deel, Im met behulp van 'n basiese stelsel, maar met geen stop verliese. plaas ek verskans my kostenbesparendis so im koop en verkoop op dieselfde tyd. Dit sluit die bedrag in my rekening so i dont geld verloor. Dit is nie so perfek soos dit klink, is daar steeds 'n goeie bedrag van die risiko wat betrokke is. Die manier Ive is om dit te doen is baie maklik. Ek gebruik 'n 10day en 25day MA, vir seine, op 'n 4 uur grafiek. Ek het toe ek kry 'n sneller Ek koop en verkoop op dieselfde tyd, 'n Brooker dat hierdie FXCM, en Interbank sal toelaat en so aan wat jy nodig het. So maak nie saak waar jy eindig in die mark vir jou toegesluit in. Dan natuurlik Ek wag vir 'n ander triger van die oppsite rigting voordat ek laat 'n kontrak gaan. Laat gaan oor 'n handel. Ek kry 'n sein oop twee kontrakte te koop en te verkoop. Wag vir 'n sein van die teenoorgestelde dirrection, drop wen kontrak bakkie 'n ander te koop en te verkoop. weet jy het twee kontrakte gaan dat dirrection. So as die eerste handel was 'n koop, en dit maak 300 pitte, en op jou verkoop -300 pitte. Jy maak jou wins wanneer die mark kom rond. Jy moet in ag neem paar wat jy gebruik GBP / USD werk vir my, want dit tendense albei rigtings. dit is 'n stadige manier, en as jou 'n nuweling op handel mag jy bang wanneer jy sien negatiewe postions, daar is maande wat ive gemaak 1000+ pitte, 'n ander maande waar ek moes dit wag voor ek kan betaal. as jy regtig wil om te sien wat im doen op jou kar sit 10 ma en 25 ma, op die 4 uur, elke keer is dit kruisies dink 'n verkoop en 'n koop. een los kontrak wanneer jy 'n teenoorgestelde sein te kry. en bakkie nog koop en te verkoop. aangeheg Images

No comments:

Post a Comment