Thursday 31 August 2017

Gi Joe Tcg


Speel die GI Joe Trading Card Game Online by Joecustoms Eerste ding wat jy eenvoudig moet doen, voordat 'n aanlyn wedstryd is 'n uitdaging te reik. Dit kan gerig word aan 'n spesifieke individu, of om die gemeenskap in sy geheel. Een keer 'n uitdaging aanvaar, die spelers in die gesig staar af in 'n vriendskaplike wedstryd van Rock, Paper, Scissors, met behulp van die JC verwoester tags om die draai orde te bepaal. Hulle kan ook ooreenstem met die RPS voorafgaan en net verklaar wat die eerste keer ontplooi. [Spoiler] "Welcome to the Rock!" [/ Spoiler] Die wenner van die RPS kan kies om eerste te ontplooi, met behulp van 15 aanbod kostepunte, of tweede, met behulp van 17. Beide spelers dan vul hul geledere. Daarby die kaarte een vir een, moet die kaarte in óf die voorste ry of die agterkant rang geplaas, en moet geplaas word as dit kom. Die eerste kaart wat jy teken sal altyd in die voorste ry. Jy kan 'n kaartjie nie plaas in die rug rang nie, tensy daar is 'n voorste ry kaartjie te gaan voor dit. As in die proses van daarby jou kaarte, die laaste kaart neem jou oor jou alloted aanbod punte, dit is ok - dit steeds gaan in jou geledere. Wees versigtig van jou plasing, dit is die stadium 'n baie van die strategie kan 'n rol speel. Dit is 'n algemene vergunning te plaas wat kaarte wat jy trek, in die volgorde waarin hulle trek. Jy sal ook nodig om daarop te let die karakter se aanbod koste, hul kleur en krag, en enige spesiale vermoëns wat hulle mag hê. Nag Creeper te inisieer. 1sp Y4 met Stealth Moray Werf. 1sp Y1 Viper. 2sp Y4 Saw Viper Werf. 1sp P1 met skietgoed 1 sny. 2sp Y6 met verwar: Wanneer Sny in 1-on-1 bestry, nadat verhoog geopenbaar, ek kan my opponent se hupstoot kaart weggooi en vervang dit met die top-kaart van sy dek. Moray Infiltrator. 1sp Y3 Storm Shadow. 2sp Y7 met Stealth Storm Shadow. 2sp Y7 met Stealth Night Creeper te inisieer. 1sp Y4 met stealth Moray Werf. 1sp Y1 Zartan. 3sp Y4 met Shapeshift - Na opstelling kies een van die soldate se jou teenstander. ZARTAN het krag en vermoëns se soldaat, in plaas van sy eie vir die res van die wedstryd. Sodra beide spelers het hul kaarte getrek en hulle hand gereël is, is dit tyd om hul uitleg plaas vir die ander speler te sien. Dit kan gedoen word in 'n aantal maniere. Die maklikste en duidelikste manier is om 'n digitale foto te neem en heg dit aan jou pos. As nie almal het 'n digi cam vir hulle beskikbaar is, is daar nog opsies vir die spel. Die Emoticon Metode Joecustoms het baie, baie persoonlike emoticons om te gebruik in plaas. 'N oorgrote meerderheid van hulle is verteenwoordigend van GI Joe en Cobra karakters, en jy kan dit gebruik om jou hand te verteenwoordig. Daar is egter 'n paar karakters in die spel wat nie in die emoticon biblioteek verteenwoordig, en daar is geen voertuie nie. So jy sal steeds moet die kaarte tik. By die plaas die emotes, dit is 'n goeie idee om daarop te let die karakters mag langs die emote. Jy sal ook in die moeilikheid die verskillende kaarte wat dieselfde karakter, soos in die geval van Storm Shadow of Duke. lys Metode In die lys metode, jy basies net tik alles uit. Op hierdie manier is daar minder verwarring, en almal weet wat is wat en waar dit is. Voorry van links na regs: Greenshirt Kommunikasie (1) (met 'n krag van 2 danksy Hacker agter hom) Missile Storm helikopter (4/10 (bemande) Elke land en see voertuig R / W? B Kort lont (2) Long Range Nag aanval helikopter (13 / 5) trek - Na die begin van een op een, kan ek 'n vlieënier te beweeg van my geledere daaragter. Agter van links na regs Sgt. Hacker (6) Support 1 (Agter Greenshirt Kommunikasie) Hard Drive (3) herstel, Aan die begin van een op een geveg na die tekening hupstoot, ek kan 'n kaart uit te ruil in my hand vir enige kaart in my weggooi paal (bemanning die Missle Storm Chopper) Barrel Roll - Pilot (3) geen vermoë omdat hy nie 'n vliegtuig bemanning. (Agter kort lont) Lae lig (6) (bemanning die NAC) Support 1 (werk net op Soldiers) en langafstand. Sodra die hande gepos word die hupstoot kaarte getrek deur beide spelers, wat dan hul verhoog te plaas in verwoester teks. Gesien hande beide speler se, is dit pret om jou gedagtes en strategieë te plaas in verwoester teks, vir diegene wat kan waarneem. One on One Bestry Hou in gedagte, dat daar kaarte wie se vermoëns kan 'n rol speel in enige stadium gedink die spel wat nie hier genoem word. Bewus te wees van wat jy het, en wanneer toepaslik is om dit te gebruik. Die eerste speler is nou gereed om aan te val. Hy tel sy aanvaller en slagoffer en poste hulle in die draad. Beide die aanval en verdediging kaarte geput. Hy het ook poste wat hupstoot hy gebruik vir hierdie aanval in verwoester teks. Sonder om na die hupstoot verwoester, die verdedigende speler poste wat sy verdedigende hupstoot sal wees. Dit moet gepos word in verwoester teks sowel. Nadat gepos word om die verdedigende spel, kan beide spelers kyk na verhoog die ander speler se en sien wie wen. Die seëvierende kaart bly geput en die verloorkant kaart is weggegooi. Die siklus word herhaal as die tweede speler stadiums n teenaanval. Na die stof van die One on One ronde gaan lê, is jy gereed vir jou brande blust. Beide spelers tel hoeveel kaarte het hulle steeds in die spel en trek dat die getal van kaarte uit hul dek. Dit is ook die tyd om 'n brande blust spesiale vermoëns, soos ontplof of Doof speel. Die speler wat eerste ontplooi loods die brande blust, en voeg by tot die aantal hits op die kaarte wat hy het, kies hy wat opponerende kaarte hy wil uit te skakel. Jy plaas wat jou brande blust trekking was in die draad, die gebruik van * as treffers and160 ;! as rakketten. Direkte treffers word gewoonlik aangedui met 'n DH. 1 x160 ;! 2 x * 1 x *** 1 x DH Rakketten tel as 2 * se as dit gebruik word teen 'n voertuig en 1 X as dit gebruik word teen 'n soldaat. Bogenoemde brande blust trekking sou gelyk 6 as dit gebruik word op 'n soldaat of 7 as dit gebruik word op 'n voertuig, maar met die DH, ongeag eenheid is gemik sal uitgeskakel word, tensy die treffers word op meer as een opponerende eenheid. Sodra die aanvaller sy brande blust het gepos, die verdedigende speler dubbele kontrole die wiskunde en verwyder die verlore eenhede. Een keer 'n kaart verlore in die eerste golf van die brande blust, sy spesiale vermoëns saam met hom. Jy kan nie gebruik Kort lont se Long Range vermoë as hy net het vermoor af. Die verdedigende speler dan poste sy brande blust. Sodra die koeëls stop vlieg, is dit tyd vir die tweede One on One ronde. Dit is 'n goeie praktyk na elke brande blust om jou oorblywende uitleg, insluitend watter kaarte is geput plaas. Die spel gaan voort totdat een speler is seëvierende. Let wel, ons is op die eer stelsel hier. Dit word verstaan ​​dat foute gemaak sal word, en reëls kan oor die hoof gesien of misverstaan. Daar is geen straf vir om gevang kullery, maar kom op, dit is net lam. Wat pret is dit om te wen so? En as jy gevang, is dit waarskynlik niemand sal wil meer te speel met jou .. Van die WOTC Joe TCG Vrae: oor spel V: Is een speler moet Joe en die ander Cobra speel? A: Nee Elke speler kan sy eie dek bestaan ​​uit alles wat kaarte hy hou. As die spel eindig as Joe vs Joe, dink aan dit as 'n opleiding sending. As dit eindig as Cobra vs Cobra, dink aan dit as interne twis. V: Is my dek moet almal van die een kant-óf Joe of Cobra? A: Nee, jy kan meng Joe en Cobra kaarte as wat jy wil. Maar ons het dit nie aanbeveel nie. As jy 'n Joe Hupstoot kaart speel op 'n Cobra-eenheid, die Hupstoot getal tel as 0, want die kleure nooit sal pas op! V: Sal die Hupstoot vermoë van 'n Joe kaart werk as ek speel dit op 'n Cobra soldaat? A: Ja. Selfs al is die Hupstoot nommers is altyd 0 wanneer jy 'n Hupstoot kaart speel op 'n eenheid van die ander kant, die Hupstoot vermoëns steeds werk. Q: Hoeveel Duke kaarte kan ek in my dek? A: Jy kan 4 afskrifte van enige kaart wat sy eie naam en subtitel het nie. So, die gebruik van kaarte net uit die basis stel, kan jy 4 afskrifte van Duke, Eerste Sersant en 4 afskrifte van Duke, veld bevelvoerder vir 'n totaal van 8 Duke kaarte het. As ons meer Hertog kaarte met verskillende ondertitels in die toekoms stelle, kan jy 4 van elk van daardie hê. Q: My teenstander en ek is met behulp van die uniekheid regeer. Kan ons elk 'n Duke kaart in die spel? A: Ja. Die uniekheid reël bepaal net dat een speler nie meer kaarte kan hê met dieselfde naam in die spel. Q: Ek is nie die gebruik van die uniekheid Reël, en ek het 2 kopieë van 'n soldaat in my geledere. As hy 'n vermoë, gebruik ek daardie vermoë twee keer? A: Ja. As die vermoë is een wat gebeur op 'n spesifieke tyd, soos Defuse vermoë Tunnel Rat se, het jy elke vermoë een op 'n slag. Sien die artikel in die reëlboek, "doen wat kaarte te sê." Q: As ek 'n voertuig agter 'n ander voertuig, is een van hulle oorweeg beman? A: Nee 'n voertuig net beman indien daar 'n soldaat daaragter. Q: Hoeveel eenhede kan ek in my voorste ry? A: Daar is geen maksimum. Jy kan nie kies om enige eenhede in jou rug rang tydens die opstel sit, en in plaas daarvan het hulle almal in die voorkant. Die terug rang is 'n opsie, nie 'n vereiste. So, in teorie, as jy gaan tweede en jou hele dek is vol kaarte wat een aanbod punt kos, jy kan 17 eenhede het in jou voorste rang. V: Hoe kan ek meer eenhede in my geledere? A: Daar is geen spel reël waarmee jy meer eenhede by jou span. Jy moet kaarte met spesiale vermoëns om dit te doen. Byvoorbeeld, kyk na die Hupstoot vermoëns op Rip Cord en Big Boa. Daar is ook ander kaarte in die spel wat laat jy meer eenhede by te voeg as well. V: Wat doen ek met my hand van kaarte wanneer die brande blust begin? A: Jy moet nooit 'n hand van kaarte wanneer die brande blust begin. As jy kaarte op 'n manier het nie, hulle net weggooi. V: Moet geput eenhede tel die rigting van my totaal in 'n brande blust? A: Ja. A geput eenheid is dieselfde as enige ander eenheid in 'n brande blust. Jy flip een brande blust kaart vir elke eenheid wat jy in jou geledere, of tik of nie. V: In 'n brande blust, ek gebruik 3 Treffers op 'n soldaat met 5 Power. Is die soldaat "gewond"? A: Nee Treffers bly nie rond na 'n brande blust. Óf 'n eenheid verslaan of dit is nie. In hierdie geval, is die eenheid nie verslaan, en die 3 Treffers vermors. V: Kan 'n direkte getref kaart gebruik word teen 'n voertuig? A: Ja. 'N direkte getref kan word teen enige vorm van eenheid, insluitend voertuie. Wen die spel Q: As ek laaste eenheid my opponent se nederlaag, kan ek outomaties wen? A: Nee Byvoorbeeld, sê jou laaste eenheid is Duke, Eerste Sersant en laaste eenheid jou opponent se is Cobra Commander, sinistere diktator. As jy val en wen in een-tot-een te bestry, jou teenstander het geen eenhede, maar hy kry steeds om te gebruik Cobra Commander se wraak vermoë om Duke weggooi, maak die spel gelykop. Die spel amptelik eindig wanneer een speler het geen eenhede gelaat nadat 'n skietgeveg verby is, sodat jy altyd doen enige gevolge wat gebeur wanneer jy eenhede weggooi. Vrae oor Vermoëns hupstoot Vermoëns V: Is die "anti-trekking" Boost vermoë (soos dié wat op Recondo) werk toe my opponent gebruik 'n: "Dit bestry is 'n trekking." Boost kaart, of werk dit wanneer ons een-op-een geveg totale is dieselfde? A: Beide. Dit maak nie saak hoe die stryd geword gelykop; eenheid jou opponent se weggegooi óf manier. V: In Een-tot-een geveg, ek speel 'n Hupstoot kaart wat 20 gee, maar sê dat my eenheid is weggegooi. My teenstander speel 'n Hupstoot kaart wat sê: "Dit bestry is 'n trekking." Wat gebeur? A: Die stryd is 'n trekking. Jou Boost vermoë sê dat jou eenheid is weggegooi, sodat jy moet dit weggooi. eenheid jou opponent se is nie weggegooi. Q: Ek het 'n gemengde pak, en ek gebruik 'n Cobra "trek" Boost kaart op my Joe soldaat. Is dit een-tot-een geveg gelykop? A: Nee, as die eenheid wat jy gebruik die "trek" Boost op is grys, pers of goud die geveg sou gelykop wees. Sedert jou Joe soldaat kom nie ooreen met die kleur van enige van die gekleurde bokse gedruk op jou Hupstoot kaart, niks gedruk in daardie bokse gebeur. Jou soldaat kry 'n 0 hupstoot te gee. As jou Hupstoot kaart het 'n hupstoot vermoë, sou daardie vermoë te werk, omdat dit nie 'n kleur het. verberging V: Kan 'n direkte getref kaart gebruik word teen 'n eenheid met die vermoë Verberging in 'n brande blust? A: Nee Verberging beteken dat geen brande blust kaarte kan gebruik word op daardie eenheid, nie eens Direkte treffers. V: Wat gebeur in 'n brande blust as al die eenhede in die voorkant rang een speler se verberging vermoë? A: Die ander speler sal nie in staat wees om sy treffers gebruik. Hy flips nog brande blust kaarte, maar hy terug gooi hulle net, want daar is geen eenhede en hy kan dit gebruik op (tensy hy eenhede met Long Range of soortgelyke vermoëns). Q: Ek gebruik die Ontplof vermoë van een van my eenhede. Moet ek 'n normale brande blust kaart vir daardie eenheid in die brande blust flip? A: Nee Teen die tyd dat jy flip brande blust kaarte, die eenheid met die Ontplof vermoë is nie in jou geledere nie, so jy hoef nie 'n kaart te draai vir dit. Jy kry net die ekstra kaarte van die Ontplof vermoë. Q: As ek 'n eenheid se Ontplof vermoë gebruik, wanneer het die eenheid daaragter beweeg het nie? A: Dadelik, voordat jy flip brande blust kaarte. Eenhede in die rug rang met geen eenheid in die voorkant van hulle beweeg altyd so gou as moontlik. Q: Ek het BAT v 2.1 in my geledere en my opponent het Barbecue in sy geledere. Kan my teenstander wag tot na ek ontplof en weggooi BAT v. 2.1 voordat hy Barbecue terug gooi om die brande blust Doof? A: Nee blus kan slegs gebruik word net voor 'n brande blust begin. Na twee spelers in een-tot-een geveg het aangeval, sal 'n brande blust uitbreek. Tussen hierdie twee dele van die beurt is wanneer 'n speler 'n eenheid met blus kan weggooi. As niemand doen, sal die brande blust begin. Die eerste ding wat gebeur in 'n brande blust is dat elke speler flips brande blust kaarte. Net voor dit gebeur is wanneer spelers eenhede wat ontplof kan weggooi. By hierdie punt, is dit te laat om te blus gebruik. V: Kan 'n soldaat met die vermoë Fury beland in die rug rang een of ander manier? A: Ja. Jy moet soldate met Fury tydens die opstel sit in die voorste ry, maar die vermoë 'n eenheid in die spel kan dit soldaat aan die agterkant rang beweeg. Langafstand Q: Ek het 'n eenheid met Long Range. Kan ek 'n direkte getref kaart op 'n eenheid in die rug rang my opponent se om hom te verslaan? A: Ja, as jy net flip dat 'n mens brande blust kaart. As jy meer brande blust kaarte flip, sal die direkte getref nie verslaan die back-rang soldaat. Jy moet al jou brande blust kaarte toewys aan dieselfde eenheid vir Direkte treffers te werk. Anders sal hulle net tel as 'n enkele treffers en nie enige spesiale effek. V: Kan ek kies om te val met 'n soldaat wat die Stealth vermoë as dit soldaat is in die rug rang? A: Ja. Selfs al is die reëls sê jy moet aanval met 'n voorste ry eenheid, eenhede met Stealth is 'n uitsondering op die reël. Vrae oor die spesifieke kaarte agent Faces Q: Hoe agent se gesigte Disguise vermoë werk? As ek hom skakel vir Lifeline in die middel van die geveg, wat Boost getal gebruik ek? A: Jy speel 'n Hupstoot kaart op Lifeline en kyk na die wit nommer. Dan kan jy kies om Agent gesigte en Lifeline skakel as jy wil. As jy dit doen, jy dieselfde Hupstoot kaart te hou, en kyk na die blou getal nou, sedert Agent Faces is blou. Agent Jinx, Ninja / Intelligensie agent Q: Ek speel 'n gemengde pak, en ek het Agent Jinx, Ninja / Intelligensie agent in my geledere saam met 'n paar Cobra eenhede en 'n paar ander Joe eenhede. Kan my opponent gebruik brande blust kaarte op my Cobra eenhede, of nie Agent Jinx beskerm hulle? A: vermoë Agent Jinx se laat jou teenstander te gebruik brande blust kaarte op 'n maksimum van 2 Joe eenhede, maar dit het geen invloed op hoe hy handel oor jou Cobra eenhede. Hy kan brande blust kaarte gebruik op 'n aantal van jou Cobra eenhede in die voorste ry. Annihilator V: In Een-tot-een geveg, ek speel Annihilator as 'n Hupstoot kaart en verloor. Kan ek Annihilator in die spel voordat ek beweeg my rug rang eenheid up? A: Nee Eenhede in die rug rang met geen eenheid in die voorkant van hulle beweeg altyd so gou as moontlik. Jy hoef nie te sit Annihilator in die voorste ry tot ná die geveg verby is, en eenhede sal teen daardie tyd het verskuif. Cobra Commander, vyandige leier V: Moet ek Cobra Commander, vyandige leier se Hideout vermoë gebruik, of kan ek kies om hom te verlaat in die voorste ry? A: Jy moet hom voor elke brande blust beweeg as wat jy kan. Die vermoë is nie opsioneel nie. Q: Ek het Barbecue en my opponent het Cobra Commander, vyandige leier. Ek weggooi Barbecue uit my geledere om die komende brande blust slaan. Maak my opponent moet Cobra Commander skuif na die agterkant rang? A: Dit hang af van wat die eerste keer gaan die spel. Beide van hierdie vermoëns probeer om te gebeur op presies dieselfde tyd, voordat 'n brande blust begin. In daardie geval, die speler wie gaan eerste die spel kry om sy saak eerste te doen. Dan doen die ander speler sy ding. As jy eers gaan, jy kies of om Barbecue weggooi. As jy dit doen, die spel spring om een-tot-een geveg en jou teenstander nie beweeg Cobra Commander omdat jy nie is nie voor 'n brande blust. As jou teenstander eerste gaan hierdie spel, moet hy Cobra Commander beweeg voordat jy kies of om Barbecue weggooi. krokodil Meester Q: Wat as ek Croc Master in die spel, en my teenstander het net voertuie in sy geledere? Maak Croc Meester het 0 Power? A: Ja. Behandel die 0, net soos enige ander getal in een-tot-een geveg. In 'n brande blust soos hierdie, as jou teenstander gebruik enige treffer kaarte op Croc Meester, hy sal verslaan. Destro, Wapens verskaffer Q: My teenstander is eerste gaan en nederlae my Destro, Wapens verskaffer in 'n brande blust. Sal Destro se wapenhandelaar vermoë nog laat my kaarte gee my toe ek my brande blust kaarte? A: Nee Destro moet in jou geledere wanneer jy jou brande blust kaarte gebruik om vir sy wapenhandelaar vermoë om te werk. Dieselfde geld vir Moordenaar vermoë en eenhede Blackout se met Long Range soos Kort-lont. Q: Oor die dood van aanvalle, en my opponent speel 'n "trek" Boost kaart. My Hupstoot kaart sê: "As dit 'n geveg is 'n trekking, gooi die vyand eenheid." Maak Oor dood te kry om weer aan te val? A: Nee Hoewel die vyand eenheid is weggegooi, Oor Dood het nie gewen in een-tot-een geveg. Die Een-tot-een geveg was onbeslis. Q: Ek het 'n SAW Viper dat geen voorsiening punte het. Is hy vry tydens die installasie? A: Nee Sommige SAW Viper kaarte is verkeerdelik gedruk sonder enige toevoer punte. Die res van die SAW Viper kaarte is korrek gedruk met 2 toevoer punte. Tydens die installasie SAW Viper kos altyd 2 toevoer punte maak nie saak watter een jy gebruik. Q: My Slice is in een-tot-een geveg met een van eenhede my opponent se. Sy Hupstoot kaart is Dusty. Dusty weggegooi en my opponent gebruik die top-kaart van sy dek as sy Hupstoot kaart. Maak my teenstander by Dusty se Boost getal van sy nuwe Hupstoot kaart? A: vermoë No. Sny se beteken dat jy jou opponent se Boost kaart weggooi voordat dit enigiets doen. Ignoreer alles wat dit sê. Dan kry jou teenstander 'n nuwe hupstoot kaart van die top van sy dek. Slang oë, Koverte Mission Spesialis Q: My slang oë, Koverte Mission Spesialis wen in een-tot-een geveg teen Cobra Commander, sinistere diktator. Kan ek beweeg slang oë na my terug rang voor my opponent gebruik Cobra Commander se wraak vermoë? A: Dit hang af van wat die eerste keer gaan die spel. Beide van hierdie vermoëns probeer om te gebeur op presies dieselfde tyd, direk na die geveg eindig Een-tot-een. In daardie geval, die speler wie gaan eerste die spel kry om sy saak eerste te doen. Dan doen die ander speler sy ding. As jy eers gaan, kan jy Slang oë beweeg na die agterkant rang voor Cobra Commander sy wraak kan hê. As jou teenstander eerste gaan, Cobra Commander kry om uit te neem 'n front-rang soldeersel voor slang oë het 'n kans om te beweeg. As Cobra Commander laat slang oë alleen, kan hy dan oorskakel plekke met een van jou ander soldate. Q: Hoe Zartan se Shapeshift vermoë werk as ek 'n soldaat soos Lifeline kopieer? Sy vermoë verwys na 'n "Joe soldate." Die vermoë sal waarskynlik nie vir julle baie help. ZARTAN sal 'n goue, 4-Power soldaat met die Medic vermoë wat sê, raak "Jou ander Joe soldate kry 1 Power in firefights." As die res van jou soldate is uit die Cobra steek nie, sal hulle nie die bonus te kry. V: Wat gebeur as ek my opponent se Zartan kopieer met my Zartan? A: Jy kry net een kans om te kopieer. As jy Zartan kopieer, jou Zartan bly as 'n goue, 4-Power soldaat. Jy sal nog 'n kans om iemand kopieer nie. V: Wat gebeur wanneer Zartan kom in die spel in die middel van die spel? A: Niks spesiaal. Hy kry net om sy Shapeshift vermoë gebruik direk na die opstel, sodat hy sal bly as 'n 4-Power soldaat.

No comments:

Post a Comment