Wednesday 2 August 2017

Warm Forex Sagteware


My Rekening nommer is 279642. Ek het kostenbesparendis in appel Deel en mark is 5 minute vroeër gesluit. Hotforex nie inlig vir die verandering van hul instrumente tydsberekening. hulle gebruik om VSA ekwiteitsaandele sluit wanneer dit in die VSA kry gesluit, nie 5 minute vroeër. Hulle verander die tydsberekening en nie hul kliënte in te lig. Dit is nie 'n etiese praktyk. Ek was nie in staat om my posisie te sluit as ek dag handelaar. Ek het 'n verlies van 1000 dollar ly as gevolg van hierdie kwessie. Ek sou as hotforex verteenwoordigende antwoord op hierdie waardeer. 2015/08/11 1 Star Soos verwag Hotforex nie kontak my, selfs ek gestuur hul verteenwoordigers skakel na hierdie klagte. Dit het bewys dat hulle werklik nie meer omgee vir hul kliënte. Miskien sal hulle te groot geword het en nou dink hulle hulle is bo van kliënte tevredenheid. My rekening is ook gesluit volgens my versoek. Ek is bly dat ander mense ook merk dit oor hul grootste leuen oor die feit dat ECN / STD. Ek sou ook ander handelaars, kom ons vra hotforex skoon te kom. Venelin ?? Hulle moet antwoord dat die rede waarom hulle nie bestellings tussen bod toelaat en vra prys. Hoekom het hulle stop vlak = 30, en waarom hulle nie toelaat voordat nuus stuur bestellings een minuut. Enigeen kan hierdie eenvoudige ding kyk en weet as hulle die mark maker of ECN / STD? So 'n makelaars wat nie eerlik oor hul besigheid met jou, dit is die basiese ding wat hulle lieg oor, sou jy dit waag om jou geld saam met hulle? 2015/07/22 1Star Hi Mede handelaars Ek handel met hotforex van 3 jaar. Ek het gedink my resensies weer te gee, tydens my handel met hotforex, ek gebruik om probleme met hulle het, elke makelaar het kwessies, maar goeie ding met hotforex was dat hulle gebruik om te sorg vir hul kliënte en altyd stap om uit te sorteer hierdie kwessies, maar dit is nie die geval nie. Dit lyk asof hulle baie geld gemaak het en nie meer omgee vir hul kliënte. My resensie, waarneming en persoonlike ervaring is soos volg: 1: Laat ek begin met hul eise dat hy ECN / STD makelaar wat dit duidelik nie. Hulle is die mark makers, 'n ander emmer winkel om jou geld te rip. Wat ek onlangs uitgevind dat jy nie kan plaas bestellings een minuut voor nuus, sal 'n ECN / STP makelaar nooit sit beperking op dit. Hulle gee jou real marktoestande. In die tweede plek jy bestellings plaas tussen bod kan nie en vra die prys, wat voorbeeld van die mark makers nie STD / ECN, sal 'n mark maker nooit wil hê jy moet sukses, jou sukses is hul verlies. So besluit is joune. ) 2: Ek kwessies van storting met hulle, altyd wanneer jy jou handel, een of 2 pitte sluit gaan teen julle. Soms was daar groot stortings in die prys, wat hulle vaste dit. Maar selfs een of 2 pitte is genoeg om minder jou wins of verhoog jou verlies. 3: Aan die een kant hotforex eis vir so baie toekennings van hierdie bedryf, maar aan die ander kant, hulle is totaal versuim om toestande reële mark te lewer aan hul kliënte. Hul aandelemark naby 5 mintues voor klokke lui in die VSA. So hulle is nigthmare vir dag handelaars soos ek. Toe ek hom vra oor dit, sê hulle, hulle doen dit vir kliënte te beskerm teen slegte reputasie. Dit is nie professionele benadering, want daar is al die verskillende tipe kliënte, dag handelaar, langtermyn, ens In hierdie mark, selfs 'n enkele sekonde is saak, toe hulle naby voer 5 minute voor die mark naby in werklike. 4: in die verlede, het hulle ook opgeskort my rekening toe ek probeer om onttrek geld omdat bedrag groot was, en hulle gebruik vuil truuks. Dit mat is opgelos, maar ek weet hoe ek het 'n week in volle spanning. So hulle is goed, solank jy geld verloor, maar wanneer jy geld maak, so daar sal baie kwessies. Wees bewus daarvan. 5: Hulle dont care vir hul lojale kliënte nie, sy baie moeilik om in die hande kry van hul bestuurders of direkteure wat die besluitnemers. Maatskappye instorting begin wanneer hulle begin om hul kliënte te verloor, vandag is hulle verloor my, ek het die verhandeling van duisende baie met hulle en net in kommissie, hulle maak 350K plus. Maar hulle dont care nie. 6: Hulle vereis 'n baie papierwerk wanneer jy geld met 'n nuwe kaart te deponeer, ek het deposito baie groot som geld saam met hulle, maar het onlangs hulle hou my fondse vir ure op kritieke tyd wanneer ek nodig het om handel te doen, as gevolg van papierwerk . Hulle het nie omgegee dat hoeveel geld ek gedeponeer en op my geloofwaardigheid nog twyfel. Dis belaglik. Ek sou jou raad ouens nie rekening oop te maak met hulle of handel met hulle, net as jy wil om jou geld te verloor. Ek gaan my rekening te sluit en nie om enige verhouding met hulle te hou omdat hulle bewys na 'n ander emmer winkel nou, wat net wil om jou geld te neem. 2013/06/28 4Star Update: Vandag, het ek geld terug in my rekening van waarde 23.400 USD. Wat kan ons sê dit was gevolg f mis-kommunikasie van een van hul finansiële instituation Compliance dept Na die ondersoek alles duidelik was (ek het ook ondersoek op my einde en die Wêreldbank Check my bevestig dat dit heeltemal misverstand elkeen het 'n tjek) HotForex geaktiveer my rekening sedert gister en vergoed my verlies en ek begin handel again. I is bly om in staat wees om die verhouding met HotForex voortgaan. Ek moet erken dat Hotforex bestuurder Sohail Khan het baie pogings en gehelp om hierdie probleem op te los, maar daar was baie aaklige 3-4 dae Ek spandeer, maar hopelik sal dit binnekort herstel en ek sal weer op dreef wees. 2013/06/27 Geen Waardering Update: Hoeforex AML bestuurder het my gebel en vir my gesê dit was 'n fout en om verskoning gevra vir al hierdie gemors. Ek het ook 'n e-pos van Wêreld Gaan en hulle het vir my gesê dat my naam is nie in hul databasis, Hotforex het my rekening gewitlys, unfreeze my fondse, en belowe my dat hulle die posisies wat ten tyde van die bevriesing my rekening en 23.440 dollar gaan besoek terug te keer na my rekening môre gesluit sal terugkeer. Ek sal bly op datum. Hier sou ek graag Hotforex Bestuurder Sohail Khan pogings om hierdie saak op te los waardeer, het hy persoonlike belang en hou die opdatering van my oor die situasie. Dankie Sohail. Venelin / John didnt kontak my glad in hierdie tyd van benoudheid, wag nog om hier uit hulle mag wees 'n verskoning sal voldoende wees. 2013/06/25 1Star Update: Ek het hotforex e-pos vir my die bewys stuur van onder: Ek sal jou bewaar ouens opgedateer. 1: Vir my is die bewys van poging tot transaksie van 15000 dollar wat volgens hulle gesê is geblokkeer deur hul bank stuur, indien transaksie is gepoog het, moes dit eers deur weg van hul rekening. Elke transaksie het 'n kwitansie. 2: Hulle moet 'n soort kommunikasie tussen hotforex en owerhede wees wanneer hulle op my naam het getref, ek het hulle gevra om my die bewys te stuur. Kom ons kyk wat doen hulle antwoord. Met betrekking tot draad transaksie: Toe hulle my aanvanklik ingelig dat State Bank van Mariutus (SBM) my transaksie verwerp, Ek het hulle gevra om te stuur deur middel van fx, John Watson (VIP rekening bestuurder) het my vertel dat sy nie moontlik, as ek in SBM gedeponeer, en sy teen hulle geld laundring beleid, cant hulle my stuur deur middel van ander bank, toe ek vir hom gesê dat ek nooit in SBM gedeponeer, verander hy die storie en het my vertel dat sy nog nie moontlik nie en dit gaan deur middel van hul reguleerders, moenie julle dink al hierdie is verskonings. e-pos roete is onder, ---------- Aangestuurde boodskap ---------- From: John Watson Datum: Dinsdag, 25 Junie 2013 by 09:09 Onderwerp: Re: Sluiting van rekening 221212 (28169 my hotforex) Maandag [HotForex # 2304420] Aan: Usman Arshad, venelinhotforex, "sohailhotforex" Ongelukkig is dit nie, want dit het nog steeds om te gaan deur middel van ons reguleerders. Verskaf asseblief my met die kriminele rekord verslag van die Pakistani ambassade daar en ons moet in staat wees om die oordrag te verwerk. Forex Trading EA-Expert adviseur sagteware en funksies Forex EA sagteware: Die term EA afgekort as deskundige adviseur. Dit word gebruik vir outomatiese handel in Forex Trading. Die EA sagteware ambagte in buitelandse valuta mark in plaas van mens op grond van die inligting wat deur die handelaar strategieë. Die EA sagteware maak die forex so maklik en vinniger. Die Forex EA sagteware skakel ook risiko's wat betrokke is in Forex Trading Market. Die Forex outomatiese EA se lewensiklus soos volg; die eerste fase van Forex Trading is Kry idee. Dit hang ten volle op die Handelaars besluit krag en kennis van die forex. Die tweede fase van die forex is die bou van 'n nuwe strategie vir die Forex EA sagteware. Dit is die beheer woorde om die EA van die handelaar. Op grond van net hierdie strategieë, sal die EA sagteware handel in Forex mark. Die derde fase van die Forex EA Lewensiklus is, bevestig die strategie resultate deur middel van Forex demo rekening. Die vierde fase is lewende handel. Die Live handel sal uitgevoer word deur die EA sagteware. In die laaste fase van die Forex Lewensiklus is om die verslag van die betrokke Trading oor sy wins of verlies. Dan weer die proses kan voortgaan met die eerste fase van die Forex EA lewensiklus. Super Hot Forex Bpk, Delhi. Die Beste Geld Trading Broker in Indië. Om Begin jou Forex Trading Met Super Hot Forex Bpk, kliek op die volgende Reference, Forex Trading Delhi. Voordele van Forex EA sagteware: Die Expert adviseur het 'n beter risikobestuur vermoë. Dit elimineer die hoë risiko's in Forex Trading. Die EA sagteware optree soos 'n vennoot met die werklike handelaar terwyl uitvoer handel bedrywighede. Dit oorweeg en evalueer die volgende risikofaktore soos as nagaan maksimum verspreiding, limiet getrek af, glip ens Die EA sagteware het die tyd venster. Dit word gebruik om die beter tydsberekening sin vir verhandeling kies. In EA sagteware, daar aan te bied vele stop punte wat verwys word as eenvoudige stop sleep, roete deur kers stop, en breek selfs. Die EA sagteware kan vermoë om te stop of te begin die forex gebaseer op die sekere voorwaardes. Die EA Forex sagteware is 'n beter instrument vir geld bestuur. Die EA sagteware het die vermoë van 'n dinamiese bestuur stelsel vir geld bestuur. Dit verminder die posisies vir die redes van verlies. Hoë buigsaamheid in stand gehou word in Forex EA sagteware, kan ons verskillende soorte Forex seine wat gebaseer is op die mark condition. it implementeer hang ook af van die Forex markonbestendigheid. Aangepas aanwysers en bronkode kan in Forex EA sagteware van toepassing wees. Dit hanteer die verskillende tipes van die Forex seine soos breakouts, persoonlike aanwysers en kers patrone. Dit gee die vinnige uitvoering Forex mark. Dit ondersteun ook die Meta Trader 4 en 5 (MT4 en MT5). Gratis af te EA sagteware van Super Hot Forex Bpk Kry Klik hier, Gratis Forex EA. Forex Trading platforms en sagteware Forex valuta handel platform Wat is Trading Platform? Sagteware wat help om Forex Traders vir analise en voer die forex genoem Forex Trading Platform. Oor die neem van metodes en kaarte word deur die valuta handel platforms. In Forex Trading Market, daar is baie valuta handel platforms is beskikbaar. Almal is die verskillende gedrag en doen dieselfde werking as Forex Trading. Fooie struktuur, interne funksies, produkte soos as grafiek tipes verskil van mekaar. Algemeen die handel sagteware geïmplementeer kan word en gebruik word op die Trading Station Web, Trading Station Desktop en Trading Station Mobile. Trading stasie web is 'n bekende keuse deur die Forex Traders. As gevolg van die gebruik van web, kan die handelaar direk handel in Forex mark en ook hier nie nodig om die installasie of aflaai. Trading stasie lessenaar is geskik vir die handelaars wat meer funksionaliteit van handel platforms nodig. In hierdie stasie, kan die handelaar hul verhandelingsplatform te pas en kan kombineer met analitiese en outomatiese Forex gereedskap. Die handelaar het ook 'die toets strategieë, analise-instrumente en geskiedenis. Trading Station Mobile: Die Forex Trading ook beskikbaar in tablette, slimfone ook. Dit laat die handelaars om die live streaming tariewe te kry, plaas en bestuur bestellings, deposito fondse, analitiese nuus en kaarte ens Opeenvolgende is die party van die Forex Trading sagteware, Meta Trader 4 (MT4), Active Trader, Mirror Trader, Ninja Trader, Zulu Handel ens Dit handel sagteware kan soos volg verduidelik word; Meta Trader 4 (MT4): MT4 handel sagteware is die standaard een vir die Forex Trading. Hierdie sagteware is uiters geskik om die handelaars wat reeds die EA (Expert adviseur vir outomatiese handel) gebruik. MT4 sagteware is geskik vir alle tipe van die handelaars, selfs Forex beginners kan ook maklik verstaan ​​die MT4 koppelvlak en kan effektief te handel. Ons kan verskeie plugins met die MT4 koppelvlak voeg. Super Hot Ltd Verskaf die Standard platform Meta Trader 4, aan sy kliënte. Vir meer inligting oor die Meta Trader platform en Free MT4 aflaai ken, verwys hier MT4 Gratis Aflaai Aktiewe Trader: Aktiewe Trader sagteware is geskik vir die forex handelaar wat handel meer as $ 25,000 per maand. Dit is vir die doel van die vermindering van die Transaksionele fooie. Hierdie sagteware is veral bedoel vir die institusionele of individue wat 'n hoë bedrag van geld handel in buitelandse valuta mark. Spieël Trader: Dit handel sagteware filters die real-time seine wat gebruik word om die beste strategieë te identifiseer. Hier is die handelaar kan die portefeulje van getoets strategieë en seine te evalueer met die oog op die ontleding van hul eie strategieë. Ninja Trader: Ninja Trading sagteware is bekroonde sagteware. Ninja Trader bied 'n omvattende reeks van gereedskap. Dit handel sagteware is betamen om forex handelaar by al die vlakke. Sy funksies is die beste ontleding van marktoestande, en die vermoë om outomaties die bou van die handel strategieë op sigself. Zulu Handel: Die meeste van die Forex Traders gebruik hierdie platform. Ongeveer meer as 45,000 Forex Traders gebruik van hierdie sagteware en meer as $ 405000000000 Forex transaksies word uitgevoer deur die Forex Trading sagteware gedra. Dit handel sagteware bied die ideale oplossing vir die handelaars en het die vermoë om te maak eie strategieë. GTX Trader: Dit Trader het die ECN funksies gevorderde uitvoering en orde bestuur vermoëns. Outomatiese handel strategieë uitgevoer word. Dit bied die Streaming pryse, routing gereedskap, die lig van die prys en bestelboek diepte ens Vir meer inligting oor die Forex Trading verwys die volgende skakel Meer omtrent Forex weet. Vinnige Qustion: H oe baie keer het jy is verbrand met al die hoopla in die forex mark die afgelope tyd? Ek vermoed dat jy hier is, want jy verloor GROOT tyd, of jy nou net gestruikel op die term "Forex", en meer wil weet oor hierdie mal en winsgewende mark te leer. Vandag, jy gaan om te leer hoe om werklik voordeel te trek uit hierdie markte (3000000000000 per dag!), Sal jy stat om uiteindelik sien 'n hand af benadering WERK - en maak jou geld periode. Ons het outstood die toets van die tyd en die soeklig met weergawe 1.0, sodat jy kan net verwag selfs beter resultate noudat ons sagteware is tweaked en customizeable om enige handelaars risiko beperking te voldoen. In al my jare van die saak, het ek gesien hoe verskeie groot handelaars kom en gaan, baie sagteware programme kom en gaan, en baie vlieg in die nag makelaars kom en gaan. Maak nie saak al is daar altyd dat sekere groep van die mark makers en diegene wat genoeg is om die outomatisering en gereedskap wat beskikbaar is om hulle met verstommende sukses en winsgewende bedrywe elke maand gebruik weet. Vergeet probeer om aanlyn geld te maak, of 'n belegging in 'n paar Real Estate en probeer om dit te draai, of handel riskante aandele met gek insider agendas. Ons het dit maklik om GROOT te verdien, terwyl gevaar vir baie min. Forex is ton van voordele, insluitend: 24 uur per dag aksie! Markte is oop van Maandag tot Vrydag 24 uur per dag. Regtig laag Startup! Jy kan begin met so min as $ 50 of $ 500! Gratis Demo Geld! Nog nie gereed om die regte geld nog gebruik? Geen probleem, kry jy gratis demo geld rekeninge om te speel met totdat jy bereid is om te belê jou eie is. Gedereguleerde! Dit is wisselvallig, dit is non-stop skommelinge met groot geleenthede daagliks! Geen Monopoly! Daar is geen manier om 'n hoek of die forex mark te monopoliseer, Geen menslike ingryping! Sodra jy vind en te integreer outomatisering gereedskap soos die Forex Nuke robot, jou handel word hande af, en kunsmatige intelligensie skop in jou handel te maksimeer. Jy vertel bloot dit hoe riskant jy wil wees, en selfs dan lyk dit na jou belegging te beskerm EERSTE - en groeiende is tweede. As jy die onbeperkte inkomste potensiaal nie hier te sien, beteken dit dat jy moet een van die skeptici wees, of jy is verbrand met forex robots voor. Dis ok, ek het my les geleer op die harde manier ook, en belê $ 1000's van dollars in alle vorme van 'verdien geld nou' programme in en uit die forex mark. Ek het geweet daar was meer as dit. Ek het opgehou krap my kop, en regtig het 'n belang in om seker te maak ek verstaan ​​die mark self, en gebou of verkry die gereedskap om my te help met my ambagte wat NIE net hype was. Ek het probeer om al die gewilde bots op die mark. Ek sal hier sit nie en bash iemand anders wow sommige van hierdie robots is ontwerp om niks anders verloor nie! Ek het ook 'custom made robotte en sagteware wat nie beskikbaar is om iemand op die markte, en spandeer goeie geld probeer om die perfekte span van coders iets robuuste vir my gebruik te bou vind. Jy sou dink dat 'n span van programmeerders wat 'n werklike wen handel sagteware ontwikkel dit nie sou verkoop vir 'n bedrag van geld reg? VERKEERDE! Dit is 'n besigheid na alles, en in plaas van die grawe vir die goud, hierdie ouens net verkoop goedkoop skoppe (in plaas van speel in die markte, het hulle eenvoudig ontwerp stelsels en verkoop dit). Bot na bot, uiteindelik het hulle almal verloor, tensy ek hulle babysat .. Terwyl ek nie kan sê wie hierdie bots gebou, kan ek sê dat sommige mense die bots op die mark selfs net kopieer, decompiled hulle verander 'n paar parameters en herverkoop hulle onbewus kliënte vir groot geld! Uiteindelik na 'n dosyn of so robotte, 4 jaar, en 'n goeie stuk van geld later, het ek met die span wat vir ewig my dae sal verander as 'n handelaar besigheid huiseienaar. Meer inligting oor wat in 'n minuut, maar die belangrikste - Vandag is hierdie adviseur is wieg die markte en trek pitte beter as uit die meeste pro's daar! . In weergawe 2.0 van die Nuke - my span ver oortref enige verwagting wat ons gehad het, en dit robot is nou op hiper aktiewe modus - as jy die riskante tipe is - Neem 'n blik op wat 'n $ 10,000 belegging doen! (Hou in gedagte dit is meer as 10 jaar - deur ton van markskommelings, 'n resessie, padblokkades, Blips, en die Nuke hou nog steeds trek WINS!

No comments:

Post a Comment