Thursday 16 November 2017

Forex Swendelary Robot


Inleiding Hi, my naam is Richard Charrington en ek woon in Londen. As jy wil meer oor my weet dan besoek die 8220; oor Me8221; bladsy. So, jy is net 'n e-pos oor die nuutste forex robot? Jy beter check it out reg as dit die een wat werk, die ware Jakob, die een wat eintlik 'n wins sal maak, konsekwent, vir ewig kan wees. Ek weet dat jy dit moeilik vind om te weerstaan, BUT8230; 8230 ;. Koop dit nie sonder die lees van hierdie webwerf EERSTE As jy hier is dan het jy natuurlik kom oor Forex Robots, of Expert Adviseurs (EAS) om hulle hul regte naam te gee. Jy het óf gekoop een (of meer) of jy is oorweldig deur die bladsye en bladsye van die hype oor hul bevordering webwerf, so ek gaan nie jou tyd te mors om te verduidelik wat Forex robots is. Ek het probeer om uit talle Forex robots en beweer terugbetalings op die meeste van hulle dit alles sou gewees het, behalwe as ek die boot 'n paar keer (check Hoe om 'n Terugbetaling) gemis. Op die top van dat ek nog meer verkope bladsye te lees (andersins bekend as bestemming bladsye of squeeze bladsye), en ek het regtig 'n goeie by skimming deur al die hype, wafel en blurb om vas te stel of die robot kyk werd was. Om die waarheid te vind dit nou vir my net 20-30 sekondes om te kyk deur middel van 'n verkope bladsy, en ek sal jou wys hoe ek dit doen in die 20 Tweede keur. Dit was egter my frustrasie met die oorbenutting (of flagrante misbruik te) van die term 8220; Live Proof8221; wat my gevra om hierdie webwerf te skep. Van alle verkope bladsye die ek teëkom waarskynlik oor 'n honderd nou het ek net gesien ware lewe bewys op 3! Dus, as jy kan nie gepla word, of dit nie die tyd om al die inligting wat ek hier verskaf lees, net kennis neem van die volgende stellings: 99% van robotte sal jou geld verloor !! . of hulle net gewoond werk, of hulle sal werk vir 'n rukkie, sus jy in 'n valse gevoel van sekuriteit, dan begin verloor. 100% van robotte is oor-hype! - Selfs die forex robotte wat werk oordryf hul suksesse 'n beroep op die gierigheid wat inherent is in ons almal. Ek dink ek moet daardie twee verklarings voorwoord met 8220; Van die robotte Ek het tested8230; 0,8221; as, natuurlik het ek havent gesien elke enkele robotte sales pitch, en ek havent getoets elke robot, maar ek het groot aantal lees en probeer baie. Voordat jy ook moedeloos laat my 'n paar punte te verduidelik: As jy net cant weerstaan ​​die hype, of jy nou net fancy probeer een, enige robotte jy koop deur Clickbank regtig 'n 60-dag kaste-yster geld-terug waarborg Jy kan enige robot op 'n demo rekening te probeer voor gevaar REAL geld So, wat ek gaan doen op hierdie webwerf is om: Verskaf toegang tot my eie toetsuitslae (die meeste sal eers deur my nuusbrief) Wys jou hoe om net 20-30 sekondes spandeer skimming deur 'n robotte verkope bladsy om te sien of dit die moeite werd om 'n tweede oogopslag Wys jou 1 sleutel item wat sal red jy lees enige van die bladsye en bladsye van hype Wys jou al die klassieke 8220; tricks8221; wat gebruik word op verkope bladsye prestasie eise oordryf Wys jou 3 metodes wat gebruik word om resultate te vervals wat aangebied word as Live Bewys Review verkoopspraatjies vir 'n paar van die nuutste robotte Review robotte dat ek persoonlik probeer getoets Ek sal NIE aanbeveel nie robotte, maar ek sal jou laat weet as 'n robot wat EK toets goed te doen! As dit is wat jy soek, dan kan jy net sowel los nou. Maar ek sal die verskaffing van skakels na al die forex robots ek toets hersiening. As jy die aankoop van die gebruik van hierdie skakels sal ek 'n kommissie te kry (dit beteken nie die prys wat jy betaal verhoog, maar dit beteken ondersteun hierdie webwerf). As jy besluit om voort te gaan en koop enige van die robotte ek hier hersien daardie keuse is heeltemal joune en ek sal nie aanvaar enige verantwoordelikheid vir enige daaropvolgende verliese jy kan aangaan (hoewel ek sal, natuurlik, neem die volle krediet vir enige wins wat jy maak!). Natuurlik, as jy sal die toets op 'n demo rekening wat jy sal nie enige werklike verliese uitmekaar aangaan van die koste van die robot (as jy dit nie doen vir 'n terugbetaling binne die waarborgtydperk). Een punt wat ek wil maak, ten opsigte van terugbetalings, is dat 60 dae is 'n redelike tyd om 'n robot te toets, en as dit geld verloor of net nie werk nie teen die einde van die dag 50, kry dan die terugbetaling proses aan die gang. Maar as dit blyk te werk en wat jy wil hou om dit te gebruik, hoef onmiddellik oor te skakel na 'n lewendige rekening sodra die 60 dae is up. Ek sou toets beveel op 'n demo rekening vir 90 dae ten minste. Om te red wat jy hoef te hou kom hier weer vir opgraderings en nuwe Forex robots toetse, tik eenvoudig jou naam en e-posadres in die vorm op die boonste links van enige bladsy aan te meld vir my weeklikse newslette r. Jy sal net 'n e-pos as ek iets nuuts te sê het, so weeklikse is die maksimum frekwensie tensy ek kom oor iets wat ek nodig het om jou oor dringend vertel. Kry up-to-date inligting, toetsuitslae en die lae neer op Forex robot swendelary en dié wat regtig werk (daar Arent baie!) Eenvoudig deur onder verbinding:

No comments:

Post a Comment