Monday 20 November 2017

Hoe Om Te Gebruik Die Site Oanda Fxtrade Java Trading Platform


Hoe om te gebruik Die site OANDA FXTrade Java Trading Platform 21 Februarie 2013 deur Hugh Kimura Soos u waarskynlik weet, het ek regtig graag site OANDA en hulle is die enigste makelaar ek gebruik op hierdie punt. Die beste dinge oor site OANDA dat hulle het 'n uitstekende uitvoering, goeie versprei en hulle 'n stewige maatskappy. Die nadeel is dat soms hul tegnologie neem 'n kort rukkie in te haal met die res van die bedryf. In 'n onlangse voorbeeld is die iPad app. My program aangehou gekraak en was heeltemal onbruikbaar totdat net 'n paar maande gelede. Aan die begin met FXTrade Dit het hulle ook 'n rukkie op die Meta Trader trein en vir 'n rukkie te kry, die enigste opsie was hul FXTrade platform wat loop op Java. Meta Trader is 'n groot vir kartering en aanwysers, maar daar is nog 'n paar redes om die FXTrade platform gebruik: Vinniger uitvoering As jy 'n dag handelaar of scalper Super customizeable baie grootte Jy kan nog steeds handel af tot 1 geldeenheid op die FXTrade platform Beskikbaar op alle rekenaars met Java jy dit nie hoef te bekommer oor wat Windows om handel te dryf. Jy kan dit stel op 'n Ubuntu (gratis bedryfstelsel) rekenaar en sal goed wees om te gaan. Maar die FXTrade platform kan 'n bietjie verwarrend wees wanneer jy die eerste keer begin het. Dit lyk asof hulle die ergste instellings en lelikste kleure as die verstek kies. Dus laat leer hoe om dit op te los en maak die platform 'n plesier om te gebruik, in plaas van 'n karwei. Ja, kan dit wees fun8230; In hierdie video, ek gaan deur al die instellings in die platform en hoe jy kan maak dat dit lyk en optree die manier waarop jy wil. Ek wens dat ek so iets toe ek die eerste keer begin.

No comments:

Post a Comment