Thursday 2 November 2017

Ivybot Review


Dit IvyBot Review onthul IvyBot Review Let wel: By die skryf hiervan het ons nie die werklike IvyBot stelsel as dit nog nie het begin hersien. Maar onder ons verskaf 'n opsomming van IvyBot. IvyBot is 'n handel stelsel gebou is deur 'n groep van Ivy League Gegradueerdes, vandaar die naam Ivy-Bot. Die stelsel werk deur die ontleding van die forex mark en dan die outomatisering van die nodige ambagte vir menslike ingryping te vermy. Die meeste handel stelsels regtig op 'n formule uit te voer oor die mark. Die ontwikkelaars van IvyBot gebruik 'n ander benadering. IvyBot bevat 'n individuele kundige adviseur vir elke geldeenheid paar. Outomatiese proses: Trading Forex is nie 'n maklike taak vir iemand. IvyBot probeer om die handel proses te outomatiseer vir jou. Verder het elke curreny paar het sy eie deskundige adviseur formule. Dit sluit individuele kundige adviseurs vir elke geldeenheid paar om te probeer om die berekeninge meer akkuraat te maak. IvyBot automatiseert die besluitnemingsproses van die handel op die Forex. Vir mense wat wil om hul portefeuljes te beheer deur hulself, kan IvyBot te word outomatiese. IvyBot Review Sal verdubbel Jou rekening of gif Dit? IvyBot was een van die mees verwagte Forex robots van 2009. Waarskynlik ontwikkel deur Ivy League gegradueerdes, hierdie robot belowe om iets anders as die gewone teleurstellings ons gewoond geraak het aan die laaste tyd wees. Die baie professioneel op soek IvyBot tuisblad beweer dat jy vier Forex robots in een sal ontvang, elke geskik vir 'n spesifieke geldeenheid en in staat wees om voordeel te trek uit enige marktoestande. Stellings wat winste van meer as 500% per jaar wys, verskyn as bewys, tesame met die waarborg dat jy IvyBot kan gebruik op enige rekening grootte, selfs so min as $ 50. Soos duisende ander, was ek gefassineer deur al hierdie bohaai en besluit om 'n kopie te koop vir myself om te sien hoe goed hierdie IvyBot regtig is. Ongelukkig was ek teleurgesteld again8230; Ek getoets IvyBot op 'n Alpari demo rekening vir 6 weke en die resultate was beslis minder as indrukwekkend. Selfs al is dit handel oor 4 geldeenheid pare, die robot nie die geval plek ambagte dikwels. Dit is oop 18 ambagte in die 6 weke lank dat ek dit getoets en terwyl dit plaas verskeie ambagte op 'n paar dae, nie die geval is dit soms plek enige ambagte vir 'n week. In terme van die handelsresultate, IvyBot net gelyk na nêrens gaan oor die 6 weke dat ek dit getoets. Elke keer as dit het 'n paar winsgewende bedrywe, is dit gevolg deur 'n paar verloor ambagte wat net uitgewis die vorige winste en die rekening sal net rondstaan ​​die gelykbreekpunt al die tyd. As jy kyk na my demo rekening stelling hieronder sal jy sien presies wat ek bedoel met dit. Na die toets van IvyBot vir 'n maand en 'n half het ek tot die gevolgtrekking gekom dat hierdie robot was meer hype as enigiets anders en nie uit te voer naastenby so goed soos geadverteer. Ek het gesien hoe ander hersiening webwerwe plaas beter resultate, sodat sy moontlik dat ek 'n fout gemaak iewers in my verstellings, maar op grond van die terugvoer Ive ontvang van my intekenaars ek redelik seker dat die meeste kliënte ervaar dieselfde resultate as ek. IvyBot Tests Ek getoets IvyBot vir 'n tydperk van 6 weke en die uitslae was soos volg .. Gevolgtrekkings en aanbevelings

No comments:

Post a Comment