Tuesday 21 November 2017

Hoe Om Te Bereken Lot Grootte


Hoe om te bereken Lot Grootte Wanneer dit kom by die berekening van hoeveel baie moet 'n bedryf geplaas word, baie handelaars hoef te besef hoe belangrik hierdie deel eintlik is. Geld bestuur is die sleutel tot floreer in die Forex markte, en jou posisie grootte is een van die belangrikste dele. Ek weet wat jy gaan om te leer in hierdie pos sal jy geweldig help, al wat jy hoef te doen is toe te pas wat jy leer. Hier is die 3 stappe om die berekening van baie grootte: Stap 1) Hoeveel geld wil jy waag? Die eerste ding wat jy nodig het om vas te stel hoeveel van jou handel rekening balans wat jy wil waag op die handel wat jy oor om te neem is. Dit word bepaal deur verskeie faktore, insluitend: hoe baie ambagte jy van plan is op die hou van 'n keer, as jy die dag handel of hou ambagte vir langer periodes van tyd en die tipe strategie wat jy gebruik. Die manier waarop ek vas dit is Ek handel die daaglikse kaarte so ek sal meer per handel waag, want ek elke maand sal wees in minder ambagte. Volgende, ek weet dat ek nie sal neem meer as 2 tot 3 ambagte in 'n keer, so 'n ek sal waag 1 tot 3% van my balans op elke handel. So as ek 'n $ 10,000 rekening, sal ek waag $ 100 tot $ 300, afhangende van my vertroue in die handel setup. As jy 'n dag handelaar wat jy nodig het om jouself te gee meer ruimte vir onttrekking en sal waarskynlik nie waag dit veel eerder sal jy waarskynlik die risiko helfte soveel of minder per handel. Stap 2) Bepaal hoeveel pitte jou stoploss sal wees Jy moet bepaal waar jy van plan is om 'n handelsmerk in die geval van die markte gaan teen jou toe te maak. As jy dit nie gebruik 'n stoploss moet jy nog 'n plan waar jy die handel sluit as jy verkeerd is. Meet hoeveel pitte dit sal wees, sodat jy kan jou baie grootte te bereken. Moenie die fout maak om hierdie plan en dan nie volgende nie. Byvoorbeeld: as jy sê 50 pitte en het 2% risiko op die handel en dan laat dit gaan teen jou 100 pitte, dan is jy af 4% (twee keer soveel as wat jy oorspronklik beplan). Stap 3) Bereken die lot grootte Nou dat jy weet hoeveel van jou rekening wat jy wil waag en jy weet ook hoeveel pitte wat jy nodig het vir 'n stoploss, kan jy jou lot grootte te bepaal. Hier is 'n voorbeeld: Dollars te waag: $ 300 (3%) Nou moet jy die eenvoudige formule vir die berekening van baie grootte verstaan. Al wat jy hoef te doen is maak seker dat jy jou plan te volg met jou stoploss waar jy die handel sluit. Solank as wat jy dit doen sal jy voor 90% van die ander handelaars daar buite wat handel sonder dissipline nie. Ek sal vertoon nog voorbeelde in die weeklikse webinar, kliek hier om aanmelding gratis. Ek hoop dit help jou en gelukkig handel.

No comments:

Post a Comment